@jimiche,
post #934
Wszystko ma jakies znaczenie. Taka gra jak port Karate Champ to powinna chodzic na 0.5MB chipu tak jak International Karate +. Wiec JOTD ma 0.5MB zapasu. Nie widzialem jak wczytuja dane jego poprzednie porty gier, ale podejrzewam, ze wszystko do pamieci sie wczytuje i nic nie jest potem doczytywane. Ale moze sie myle. To jest najprostsze rozwiazanie, ale nie najlepsze. Mozna sobie porownac porty BSziliego, ktore maja rozsadne wymagania, z portami gier, ktore wymagaja 96MB fast RAM, choc w oryginale dzialaja na PSX czy PC z 8MB RAM.
A A500/A600 z 1MB RAM to jest STANDARD dla ECS. Wystarczy porownac sobie port gry Rastan z portem Karate Champ, od strony technicznej to jest przepasc, chodzi mi o wymagania pamieci jak i o szybkosc dzialania gry na 68000. A Rastan dziala na silniku Scorpion Engine, ktory w nowej wersji jest jeszcze szybszy niz byl. Zas Karate Champ to jest przekodowanie z Z80 na 68k, byc moze konwerter moglby byc poprawiony ale nie widzialem zrodel, wiec nie wiem gdzie jest problem.
BTW. Wiec wyglada na to, ze jak ktos chce zrobic gre na Amige a ma PC-ta a nie jest programista to Scorpion Engihe jest teraz najlepszym rozwiazaniem.