@Axi0maT, post #89
@Don_Adan, post #91
Niezbyt chce mi sie wierzyc ze filesystem ma az tak wielku wplyw na gre. Czyzby az tyle tam bylo doczytywania z dysku przy kazdym przesunieciu mapy???
Jak ta gre testowalem, gdy Phil robil konwersje to bylo zawsze duze spowolnienie na FFS bez extra buffow.Pisalem mu, ze moglby zrobic wersje z obsluga multi plikow, czyli zrobic ich ekstrakcje, ale to mu sie nie chcialo, bo cos tam za trudne bylo.
To on grafiki terenu trzyma w pliku z ktorego je caly czas doczytuje przy kazdym scrollu ekranu???
@michal_zukowski, post #97
@recedent, post #99
@Don_Adan, post #96
@recedent, post #64
Właśnie z tą "jedynką" i "dwójką" jest ciekawie. Wygląda na to, że Heroes 2 jest lepiej zoptymalizowane. Odpalałem zarówno pierwszą jak i drugą cześć pod emulatorem Maca i moje (subiektywne) odczucie jest takie, że jedynka jest wolniejsza.
@MUFA-amigaone-pl, post #106
@luk3Z, post #109
@Don_Adan, post #110
@nostrum666, post #114
@Don_Adan, post #115