[#54]
Re: Wolf 3D na A500 - czemu nie ma, skoro byle Atari ST to potrafi?
@recedent,
post #53
Pisałem już o tym wyżej, ogromnym ograniczeniem w Cytadeli jest wąskie pole widzenia, jakby się szło i patrzyło w dane miejsce przez lornetkę albo jak koń z przesłoniętymi oczami. Z tego punktu widzenia, aspekt przemieszczania się po labiryncie, skradania się i celowania jest o wiele lepszy w Wolfensteinie. Sufity i podłogi, a także chyba półprzezroczyste drzwi były już w Blake Stone, która to się opiera na silniku Wolfa.
Nie rozumiem tej całej dyskusji o Cytadeli w kontekście ewentualnego Wolfa na A500, tak jakby ktoś kogoś zmuszał do zagrania jeśli taka wersja istniałaby, albo burzył ołtarzyk z Cytadelą, która była dobra na amigowym bezrybiu, ale grywalnością nie umywała się do Wolfa, Spear of Destiny, Blake Stone, itp. Wąsko, klaustrofobicznie, bez giwery czy przynajmniej celownika, estetyka i kompozycja tekstur też pozostawia sporo do życzenia. W świecie PC ta gra miałaby niskie oceny, na pewno sporo niższe niż powyższe kultowe tytuły.
Ostatnia aktualizacja: 02.09.2020 16:08:24 przez Jacques