[#99]
Re: Bridge Strike - informacje
@Koyot1222,
post #98
V1 wygląda bardziej jak mgła niż wysokie chmury. W sumie etap z dużym zamgleniem podłoża mógłby być ciekawy. Prócz standardowych wrogów i krawędzi rzeki trzeba by wykazać się dodatkową uwagą. Fajnie by było gdyby dało się zrobić taki prześwit mgły jaki był w Banshee na pierwszym etapie.
V4 to zdecydowanie najlepsze chmury :) w wersji z RK chmury pojawiały się dość losowo, jako dekoracja (z początku nawet chciałem do nich strzelać w oczekiwaniu na kolorowy dzwonek który mógłby z nich wypaść ^^ ) . Gdybym mógł to zmienić to postarałbym się je ułożyć w jakieś formacje, przykładowo jedna duża chmura, a za nią dwie mniejsze i kawałek dalej 3-5 najmniejszych jako ogon, albo ułożyć w pasy, albo tak jak na screenach losowo na całym ekranie duże zagęszczenie wszystkich chmur.
Inną rzeczą która jest mocno dekoracyjna a którą chciałbym zobaczyć to śnieg i deszcz, dwa pozostałe efekty atmosferyczne. Śnieg pasowałby do etapu zimowego, jeśli tylko taki jest w planach. Deszcz za to pasował by do już istniejącego etapu, gdyby tylko dało się trochę przyciemnić ekran z grą.
Mam też pomysł na etap gdzie przez cały czas na ekranie widać tory kolejowe, od czasu do czasu tory szłyby po lewej stronie albo po prawej stronie, a kluczowym zadaniem było by niszczenie mostów kiedy tory przechodzą z jednej strony ekranu na drugą. Czasami też tory szły by poniżej klifu, na wysokości rzeki i zadaniem gracza było by niszczenie pociągów towarowych z zaopatrzeniem wroga które się po nich poruszają.
W ramach tutoriala mógłby być etap w czasie pokojowych zawodów lotniczych (coś na kształt zawodów red bulla w Dubaju), zamiast lotniskowców były by kolorowe obręcze pomiędzy którymi trzeba przelecieć (albo słupki), a zamiast wrogów różnorakie tarcze (kolorowe balony, makiety owoców, etc) do zestrzelenia.