Costel Mincea na blogu firmy Hyperion Entertainment zamieścił wpis wraz z odnośnikiem do filmu, z którego wynika, że gra Tower57 coraz większymi krokami staje się namacalna w amigowych realiach. Zaprezentowany film przedstawia grę działającą w okienku pod AmigaOS 4.1 uruchomionym na komputerze wyposażonych w płytę A1222 Tabor. Data premiery gry ani AmigaOS 4.1 w wersji dla Tabora nie jest jeszcze znana.
Gra ma być strzelaniną utrzymaną w stylu rozgrywki przypominającym "The Chaos Engine" z osadzeniem w klimatach art deco lat 1920 połączonego z cyberpunk (styl "Banshee") i będzie kładła nacisk na grę wieloosobową. Zadaniem gracza będzie eksploracja tytułowej wieży i poznanie planów inwazji, która ma zniszczyć jedną z walczących frakcji. Za grą stoją głównie trzy osoby: Marco Pappalardo (koder), Thomas Feichtmeir (grafik) oraz Langoni Smith (muzyk). Tytuł ma zostać wydany na platformy Windows, MacOS, Linux, a także AmigaOS 4 i MorphOS. Za amigowy port odpowiedzialny jest Daniel Müßsner.
Gra ma być strzelaniną utrzymaną w stylu rozgrywki przypominającym "The Chaos Engine" z osadzeniem w klimatach art deco lat 1920 połączonego z cyberpunk (styl "Banshee") i będzie kładła nacisk na grę wieloosobową. Zadaniem gracza będzie eksploracja tytułowej wieży i poznanie planów inwazji, która ma zniszczyć jedną z walczących frakcji. Za grą stoją głównie trzy osoby: Marco Pappalardo (koder), Thomas Feichtmeir (grafik) oraz Langoni Smith (muzyk). Tytuł ma zostać wydany na platformy Windows, MacOS, Linux, a także AmigaOS 4 i MorphOS. Za amigowy port odpowiedzialny jest Daniel Müßsner.