
Szilard Biro przygotował dla AmigaOS 3.x wersję 1.0 portu gry
"Doom RPG". Gra zadebiutowała w 2005 roku na telefony komórkowe. Stanowi połączenie "Dooma" jako strzelaniny, którą znamy, z elementami gry RPG. Gracz steruje postacią dobrze znanego bohatera, który przemierza korytarze marsjańskiej stacji kosmicznej. Ruch odbywa się z "pola na pole", a zmiana kierunku to obrót o 90 stopni. Główna postać posiada kieszeń, w której może przechowywać różne przedmioty w celu późniejszego wykorzystania oraz broń, którą może wykorzystać zarówno do eliminacji przeciwnika, jak i interakcji z otoczeniem. Walka z odbywa się w systemie turowym, dając szansę i czas na wyciągnięcie właściwego przedmiotu i użycie go na przeciwniku. Ponadto kluczowe są również rozmowy z zamieszkującymi stację żołnierzami i naukowcami, a także sprawdzanie informacji w znajdujących się tu i ówdzie terminalach. Gra posiada wiele elementów graficznych oraz dźwiękowych doskonale znanych z serii "Doom" czy nawet "Wolfenstein 3D". Port wymaga procesora 68020, działa zarówno w trybie okienkowych, jak i na pełnym ekranie, na karcie graficznej, jak i na chipsecie AGA. Niezbędne jest także 4 MB pamięci Fast, 5 MB wolnego miejsca na dysku. Do działania niezbędny jest również jeden plik z oryginalnej gry, który przed uruchomieniem należy przepakować przy wykorzystaniu programu dostarczonego w archiwum z portem. Wczesna wersja portu 0.2.2 dostępna jest również dla systemu
AmigaOS 4 oraz
MorphOS.