Andrzej Bugajny zgodził się zamieścić na naszym portalu edytor poziomów do gry Astral. To obok samej gry oraz kodu źródłowego kolejna związana z tym polskim tytułem pozycja (recenzja tutaj, wywiad z autorem tutaj). Jak zaznacza sam autor, edytor jest dosyć toporny w działaniu, nie posiada żadnej dokumentacji, a jedyne komentarze oraz "instrukcja" znajdują się w kodzie źródłowym edytora, który powstał w języku AMOS. Zgodę na zamieszczenie edytora uzyskał Benedykt Dziubałtowski.
Andrzej Bugajny zgodził się zamieścić na naszym portalu edytor poziomów do gry Astral. To obok samej gry oraz kodu źródłowego kolejna związana z tym polskim tytułem pozycja (recenzja tutaj, wywiad z autorem tutaj). Jak zaznacza sam autor, edytor jest dosyć toporny w działaniu, nie posiada żadnej dokumentacji, a jedyne komentarze oraz "instrukcja" znajdują się w kodzie źródłowym edytora, który powstał w języku AMOS. Zgodę na zamieszczenie edytora uzyskał Benedykt Dziubałtowski.


