
- dodanie obsługi muzyki, która nie będzie kolidować z jednocześnie odtwarzanymi dźwiękami,
- usprawnienia w zakresie rozgrywki PvP (przez port szeregowy) z możliwością ustawiania trybu gry, jego parametrów i wyboru mapy,
- system haseł dostępu do kolejnych etapów,
- zachowanie ciągłości rozgrywki pomiędzy etapami,
- poprawa kompatybilności - tytuł uruchamia się już nie tylko na "gołej" A500 i A1200, ale również przy większej ilości pamięci Fast czy na szybszych procesorach,
- poprawa systemu kolizji i mechaniki odpowiedzialnej za perspektywę,
- dodanie dwóch nowych broni (obecnie są cztery: pistolet, strzelba, wyrzutnia rakiet i działko automatyczne) oraz wprowadzenie do każdej z nich drugiego rodzaju strzału dostępnego pod prawym przyciskiem myszy,
- dodanie dwóch nowych przeciwników: The Fallen i Undertaker,
- z uwagi na rozbudowę gry o nowe mapy, zwiększyła się ilość tekstur oraz obiektów (jest ich obecnie odpowiednio ponad 420 i 200),
- dodanie systemu cząsteczek dla efektów krwi i odłamków.
Wymieniono również zarys dalszego planu zmian, który obejmuje wprowadzenie mechanizmu zapisu i odczytu stanu gry, osiągnięcie płynności 50 klatek na sekundę na A1200, poprawki istniejących elementów (mechanika drzwi, zmiana ekranów), wprowadzenie wyboru stylu renderowania (ładowany z pliku), wykrywanie konfiguracji sprzętowej, prawdopodobne wprowadzenie wieloosobowej rozgrywki sieciowej, obsługa pada CD32 (wraz z opcją wersji w postaci obrazu ISO) i dalsza rozbudowa elementów gry (wrogowie, mapy).
Wpis obejmuje również wzmiankę o przewidywanej dacie dostępności gotowego produktu. Zakładane jest ukończenie całego projektu w roku 2025, lecz jej wydanie w tym roku jest mało realne.