
Krzysztof Smiechowicz przygotował dla systemu AROS port gry
MegaGlest. Jest to strategia czasu rzeczywistego oparta na grze Glest. Projekt ma na celu ulepszenie pierwotnej wersji tego tytułu. Naprawiono zarówno błędy, jak i dodano wiele nowości. W Megaglest mamy do wyboru dwie rasy: technologiczną (wojownicy, mechanika) oraz magiczną (magowie, przyzwane stworzenia). Celem jest oczywiście odpowiednie rozplanowanie swojej strategii tak, aby pokonać przeciwnika. Minimalne wymagania gry to 512 MB pamięci, karta graficzna ze sprzętową akceleracją 3D z 256 MB pamięci, mesa.library V18 lub nowsza, arosc.library. Ograniczenia portu obejmują m. in. brak możliwości hostowania rozgrywek sieciowych (choć można się do nich przyłączyć), brak automatycznego wyszukiwania rozgrywek sieciowych (trzeba znać IP i port serwera, z którą chcemy się połączyć), brak możliwości automatycznego pobierania MOD-ów (trzeba to robić ręcznie lub przez wersję gry z systemu Windows lub Linux). Archiwum do pobrania
stąd.