Megalospirit to gra, nad którą prace trwają od 2003 roku. Początkowo gra miała stanowić połączenie Castlevanii i Metalsluga, lecz z powodu braku czasu autorzy poprzestali na zwykłej strzelaninie. Nad projektem pracują trzy osoby: Jerome "Polluxe" Davoine (kod), Olivier "Haploo" Gonneau (muzyka i dźwięk) oraz Thierry "LorD" Philippe (grafika). Gra, z której udostępniono na razie tylko obrazki (1, 2, 3, 4), tworzona jest przy wykorzystaniu OpenGL i SDL. Engine gry pracuje już na systemach Linux, MacOSX oraz Windows. Biorąc pod uwagę środowisko deweloperskie nie wyklucza się także w przyszłości wersji dla AmigaOS 4.0 i MorphOS-a. Autorzy poszukują jednak jednego lub dwóch zdolnych grafików, którzy byliby w stanie wspomóc projekt. Osoby zainteresowane powinny nadsyłać próbki swoich prac na adres mailowy lord @ lordfpx . com. Pierwsze informacje na temat projektu można znaleźć między innymi w wywiadze z grafikiem udzielonym francuskiemu magazynowi internetowemu Obligement (informowaliśmy tutaj).