"Open Geometry Wars" to z założenia wierne odtworzenie gry "Geometry Wars: Retro Evolved" - tytułu, który zadebiutował w 2003 roku na konsoli Xbox. Gracz, kontrolując statek, musi w niej przetrwać jak najdłużej, eliminując jednocześnie hordy przeciwników. Strzał, jak i kierunek poruszania się, może odbywać się w dowolną stronę. Ponad dwie dekady temu gra cieszyła się dużym zainteresowaniem i popularnością. Port gry, wykorzystujący bibliotekę SDL2 zadebiutował w 2014 roku dla AmigaOS 4, dzięki Juha Niemimaki. Pozycja nieco zapomniana, została kilkanaście dni temu przygotowana w nieco odświeżonej odsłonie. Yannick Buchys popełnił własną, nieco zmodyfikowaną wersję dla systemu MorphOS, a następnie w oparciu o ten sam kod źródłowy George Sokianos wersję 1.2 dla AmigaOS 4. Pomimo, że porty bazują na tej samej wersji głównego kodu, współpracujący ze sobą programiści wprowadzają niezależne udogodnienia dla użytkowników systemów, pod które powstają osobne wersje.
"Open Geometry Wars" to z założenia wierne odtworzenie gry "Geometry Wars: Retro Evolved" - tytułu, który zadebiutował w 2003 roku na konsoli Xbox. Gracz, kontrolując statek, musi w niej przetrwać jak najdłużej, eliminując jednocześnie hordy przeciwników. Strzał, jak i kierunek poruszania się, może odbywać się w dowolną stronę. Ponad dwie dekady temu gra cieszyła się dużym zainteresowaniem i popularnością. Port gry, wykorzystujący bibliotekę SDL2 zadebiutował w 2014 roku dla AmigaOS 4, dzięki Juha Niemimaki. Pozycja nieco zapomniana, została kilkanaście dni temu przygotowana w nieco odświeżonej odsłonie. Yannick Buchys popełnił własną, nieco zmodyfikowaną wersję dla systemu MorphOS, a następnie w oparciu o ten sam kod źródłowy George Sokianos wersję 1.2 dla AmigaOS 4. Pomimo, że porty bazują na tej samej wersji głównego kodu, współpracujący ze sobą programiści wprowadzają niezależne udogodnienia dla użytkowników systemów, pod które powstają osobne wersje.


