
- wprowadzenie specjalnych opcji, które nie występują w wersji arcade, takich jak zwalnianie po upływie czasu, prędkość turbo, brak zwalniania poza torem jazdy, ułatwione pokonywanie zakrętów, mniejszy efekt spowolnienia podczas zderzeń. Wszystkie opcje są możliwe do włączenia w pliku konfiguracyjnym oraz w menu ustawień,
- zapis tabeli wyników na dysk,
- poprawa błędu blokady lewego driftu,
- poprawa drobnych błędów renderowania trasy.
Ze strony projektu można pobrać archiwum, które zawiera plik wykonywalny, ścieżkę dźwiękową oraz instrukcję w jaki sposób skonwertować oryginalne pliki ROM z grafiką (przy pomocy skryptu Pythona) i gdzie je odpowiednio umieścić. Minimalne wymagania portu to chipset AGA, procesor 68030/50 MHz, 2 MB pamięci Chip, 8 MB pamięci Fast oraz dysk twardy. Port dostępny jest do pobrania za darmo, lecz warto docenić ilość pracy, którą autor w niego włożył i wesprzeć go kwotą wedle własnego uznania.
Dodatkowo w serwisie YouTube dostępny jest pierwszy odcinek cyklu w jaki sposób powstawał port. Planowane jest pięć odcinków.