Tilmann Bubeck zamieścił w repozytorium na GitHub kod źródłowy gry "Rings of Medusa 2". Oryginalnie został napisany w C ze wstawkami asemblerowymi z przeznaczeniem dla Amigi oraz Atari ST. W repozytorium znajdują się również wszystkie inne tzw. assety, czyli pliki z grafiką, dźwiękami, muzyką. Autor zamieścił kod w celach zachowania historii, lecz nie oznacza to, że nie może zostać wykorzystany do stworzenia, na przykład, odświeżonej wersji. Dodatkowo autor przygotował w oparciu o bibliotekę SDL3 port, dzięki czemu powstały "nowoczesne" wersje dla Windowsa i Linuksa.
Gra "Rings of Medusa 2" (również znana pod tytułem "The Return of Medusa") to kontynuacja "Rings of Medusa" - strategii osadzonej w klimacie fantasy z drobnymi elementami RPG. Sequel przenosi gracza w odległą przyszłość i dosyć rewolucyjną w nim zmianą jest eksploracja lochów z widoku pierwszej osoby (styl "Dungeon Mastera" czy "Eye of the Beholder").
Gra "Rings of Medusa 2" (również znana pod tytułem "The Return of Medusa") to kontynuacja "Rings of Medusa" - strategii osadzonej w klimacie fantasy z drobnymi elementami RPG. Sequel przenosi gracza w odległą przyszłość i dosyć rewolucyjną w nim zmianą jest eksploracja lochów z widoku pierwszej osoby (styl "Dungeon Mastera" czy "Eye of the Beholder").

