[#1] A1200 - podstawy
Kolejny temat (sorki, pewnie to banały, ale jak juz mówiłem: na mojej A500 w latach 80-tych nie miałem takich problemów) :)
mam 1200 + apollo40(kręcony +32M Fast) + HD + CD
No i tak:
większość gierek z dawnych lat nie chodzi. Wchodzi np. intro (S.S.Captain Rulez ) i reset...
Albo: gfx jest nieczytelny (bitmapy się rozjeżdżają) - Pacmania, FireForce.
Czy jest tak, że większość gierek nie chodzi na A1200?


PS. po wymontowaniu Apollo niektóre chodzą, np. Settlers. Ale czasami WB mówi, że jest zbyt mało pamięci i nie odpala mi np. Pacmana spod WB.
[#2] Re: A1200 - podstawy

@Adamski, post #1

Nie odpowiadać im może:
- albo procesor 68040, wtedy pomaga wyjęcie Apolla, albo wyłączenie cache
- albo procesor 68020 - wtedy nic nie pomoże, czasami może pomóc wyłączenie cache procesora
- kości AGA - tak jak przy wyłączaniu cache: bootmenu (obydwa klawisze myszki przy resecie) i przełączenie stosownej opcji na OCS, albo program w rodzaju KillAGA
- system 3.0 - może pomóc przemapowanie systemu programem RemApollo, albo przełącznik Kickstartów z systemem 1.3
- różne bzdury załadowane przy starcie Workbencha, czy po prostu za mało chip ramu - uruchomić grę z dyskietki, albo bez startup-sequence, albo przez WHDLoad
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem