[#1] Cd i ami 1200 temat powraca
Witam.
Zakupilem na allegro ami 1200 w obudowie infinitiv , zainstalowalem na dysku WB 3.1 , ROM 3.1 i oczywiscie problem tkwi w Cd bo mi go nie wykrywa. Podkreslam jestem zielony i nie wiem jakie i ile i gdzie dokladnie musze wgrac sterowniki . Mam ze 30 plyt z programami i sterownikami w pcecie przegrywam na dyskietke a potem na ami i nic. Przegladalem cale forum robilem tak jak pisali ale nic. Sprawdzalem cdro na pc i chodzi jest ustawiony na slave. Czy mogl by ktos lopatologicznie wytlumaczyc mi jak to zrobic? W programie HD costam BOX dysk mi wykrywa , ale cdromu tam nie ma czy tak powinno byc? Chcialem pozniej zainstalowac sobie os 3.5 ale bez cdromu nic z tego. A wiec czekam na pomoc amigowców.
Pozdrawiam.
[#2] Re: Cd i ami 1200 temat powraca

@owner, post #1

Witam.
Jest sporo programów pozwalających zainstalować CD-ROM na Ami. Też kiedyś kupiłem Amisię i miałem identyczne problemy. Osobiście (po przetestowaniu takich programów z Aminetu jak: AsimCDFS, AmiCDFS, AtapiPNP) polecam CacheCDFS. Instalacja jest bezproblemowa, przy pomocy załączonego skryptu instalacyjnego. Jedynie w pewnym momencie (w chwili wyszukiwania CD-ROMu przez program) trzeba mu zaznaczyć scsi.device (czyli jakby typ drivera, pod którym ma szukać CD-ROMu) - możesz zresztą zrobic to "na sucho" klikając w pakiecie CacheCDFS ikonkę "Finddevice".
Myślę, że dasz już sobie radę.
Pozdrawiam.

[#3] Re: Cd i ami 1200 temat powraca

@Kitech, post #2

mam jakis pakiet z plyty aminet amicdfilesystem sa tam dwa katalogi
L i src i jakies pliki CD0 MAC0 czy to jest to?
[#4] Re: Cd i ami 1200 temat powraca

@owner, post #3

Raczej nie zaraz cos poszukam, i przesle ci na priwa w hdtools CD nie wykryje musisz miec stery i drivery osobno
[#5] Re: Cd i ami 1200 temat powraca

@owner, post #3

Pewnie to nie jest to, skoro nie nazywa się CacheCDFS. CacheCDFS możesz mieć na kompakcie z OS 3.5.