Witam
przypuszczam ze wystarczylo by gdyby (chyba) program wczytujacy gre nie ladowal do pamieci kickstartu
Problem w tym, że ten kickstart jest potrzebny, bo on emuluje biblioteki systemowe z kick1.3 na maszynach z nowszymi kickami. Jesli gra dosyc mocno korzysta właśnie z systemowych bibliotek, to nie ma rady jest potrzebny. Z tego co pamiętam kick1.3 zżera dodatkowo 250 kb (tyle zajmuje :D ), może zżerać troche więcej gdzieś 300kb (+plik rtb).
Whdload też musi swoje zjeść (heh myśle że z 300kb zeżre). Gra powinna
się uruchomić na 2mb. Nie ma znaczenia, że nie ma fastu, whdload bierze
każdą pamięć (najpierw stara sie o fast)
Podejrzewam że problem jest pogrzebany gdzie indziej. Z tego co wyczytałem chcesz zrobić wersje na cd32. ale jak wstanie Ci workbench to
masz zeżarte na wstępie troche kilo i tu może być problem (jeśli workbench zżera zbyt dużo bądź też szatkuje pamięć, wtedy na pewno nie wstanie gra).
Proponuje byś zrobił test , będziesz potrzebował amige z 2mb (więcej właśnie nie trzeba). Uruchamiasz bez startup-sequence dos. I z palca
uruchamiasz whdload. wklepujesz
WHDLOAD Slave=Citadel.slave
Warto też sprawdzić jak z buforami twardego dysku (to też swoje bierze).
Ostatecznie Maszynka z 2mb chipu jest bardzo spoko. Ale czasem dla Whdload to zbyt mało. Wtedy musisz szukać innej drogi. Ale należy
pamietać, że slave'a to nie tylko emulacja kicka, to także naprawianie
błędów gry, zrobionej czasem bardzo nieudolnie.
Dodatkowy fast stwarza więcej możliwości w paczowaniu gier.Przede
wszystkim Szybkość (zmiana procedur blittera, stos w fascie),ponadto
gry mogą zajmować mniej miejsca (łączenie i pakowanie plików).
Gra na A500 dziala na 1mb ram
A może właśnie działa tylko na A500 z 1mb. Dlaczego ?
Pozdrawiam