kategorie: A1200, Sprzęt
[#1] Amiga 1200, wycena
Witam, odkopałem dzisiaj starego kompa jakim była amiga 1200.
Nie znam się i proszę o rady w tym temacie. Posiadam pełny zestaw z monitorem, joystickami, grami, programami, książkami- dosłownie wszystko.
Komputer ma dysk 850MB Seagate, CD- ROM x24, 2 stacje dyskietek, zasilacz 200w, obudowę tower e/box. I to tyle co udało mi się rozszyfrować. Płyta główna posiada na pewno jakąś kartę dodatkową ale nie umiałem jej rozszyfrować w żaden sposób.
Pod spodem zamieszczam zdjęcia i proszę o orientacyjną wycenę mojego sprzętu.

zdjęcia

Pozdrawiam
Darek

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2011 20:29:14 przez daro121
[#2] Re: Amiga 1200, wycena

@daro121, post #1

Karta turbo ,, chyba Apollo MC68040 33 MHz,, widać klej , wentylatorek chyba odpadł...OK

Tu masz aukcję i taka tam jest karta turbo. Sama ta karta to 500-700 zł..

http://allegro.pl/amiga-1200-big-tower-hdd-cd-apollo-1240-32mb-i1874648373.html

OK

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2011 20:52:58 przez Wojox
[#3] Re: Amiga 1200, wycena

@Wojox, post #2

całkiem możliwe, ma to swoje lata już ;)

Ale działa ;D

@ a ta karta to dobra jakas?

Ostatnia aktualizacja: 22.10.2011 20:59:46 przez daro121
[#4] Re: Amiga 1200, wycena

@Wojox, post #2

Łał, no to w takim razie to wszystko co mam może kosztować nawet 1500zł...
Ludzie to kupują tak w ogóle? :D
[#5] Re: Amiga 1200, wycena

@daro121, post #3

Na procesorze pisze jak byk 68040 33,, karta dobra...w miarę droga...pisałem wczesniej...OK
[#6] Re: Amiga 1200, wycena

@Wojox, post #5

Faktycznie, dopiero teraz to zauważyłem ;) Jakoś w pierwszym momencie te numerki mi nic nie mówiły.
[#7] Re: Amiga 1200, wycena

@daro121, post #4