[#1] Apollo40
Może kto wie jak zainstalować SCSI do tej karty,chodzi o dodatkowy moduł który posiadam prosiłbym o opis krok po kroku bo jestem zielony w tych sprawach
Pozdrawiam wszystkich
[#2] Re: Apollo40

@Zenon, post #1

Szkoda czasu. To wielka niedoroba, mozesz na nim uruchomic jakis
skaner ale HD i CD nie uruchomisz. Chcesz mieć koniecznie SCSI to
szukaj Blizardow.

Pozdrawiam
[#3] Re: Apollo40

@RadoslawF, post #2

niestety to prawda SCSI Apollo to badziew :(

[#4] Re: Apollo40

@seb@, post #3

Nie zgadzam sie-mialem apollo scsi w apollo 1240 i dzial bardzo dobrze.Mialem na nim HDD IBM i CD TEAC i WSZYSTKO DZIALALO!!!Moul wpinami do karty przez wtyczke normalnie-na module jest wtyczka,na karcie gniazko, badz miejsce na jego wlutowanie.Z kontrolera wychodzi tasma 25pin,wiec trzeba przejsciowke na 50 i wszytsko smiga super. Na starym HDD IBM mialem 4,5mb sekunde, CD TEAC x6 tez chodezil super, obciazenie pracke gora 15% przy szalejacym dysku i cd. Tylko trzeba zworke przestawic i wybrac dobry sterownik-przez to sa problemy.
[#5] Re: Apollo40

@MrT, post #4

Mój problem polega na tym że dysk scsi jest widziany przez system tylko wtedy gdy w karcie Apollo jest zworka załączona na botowanie systemu z dysku scsi gdy zworki nie ma to dyski ide nie widzą dysku scsi.Gdy załączę
dwa dyski scsi są widziane tylko przy formatowaniu dysków a po resecie jest tylko jeden
[#6] Re: Apollo40

@Zenon, post #5

To problem z montowaniem dyskow masz i z tym, iz odczas tworzenia dysow masz partycje ustawione jako nie botowalne, nie montowalne lub cos takiego. Czym je formauyjesz i robisz partycje?
[#7] Re: Apollo40

@Zenon, post #5

PS.Musisz dobrze poustawiac unity hdd scsi itd. Jak tego nie zrobisz to na zadnym kontrolerze scsi nie bedzie db.
[#8] Re: Apollo40

@MrT, post #6

Dysk jest ustawiony na botowalny inaczej nie ruszy gdy jest ustawiona zworka w Apolo na bot z dysku scsi ,formatuje programem Apollo instal który jest na dyskietce do Apolla
[#9] Re: Apollo40

@MrT, post #7