kategoria: A1200
[#1] Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki
Może głupie pytanie ale jestem w tym temacie zielony. Powiedzcie mi jak za pomocą powyższego programu na ami 1200 z karty compact flash nagrać ADFy na dyskietkii :) ??
Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam
[#2] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@Sunday87, post #1

Hmm, po mojemu to ten program do tego po prostu nie służy (może jest jakiś plugin czy coś... nie wiem). Ja bym użył TrackerSaver'a. Na Aminecie go znaleźć nie mogę ale jest w pakiecie ClassicWB, jeśli z niego korzystasz.
[#3] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@_arti, post #2

Można go nauczyć, aby przy pomocy pewnego narzędzia nagrywał obraz ADF na dysk. Nie pamiętam jednak teraz nazwy programu.
[#4] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@Sunday87, post #1

Wejdź na aminet.net i poszukaj programów do nagrywania ADF'ów... Jak znajdziesz odpowiedni, to w konfiguracji Directory Opusa podepnij go pod jakiś przycisk. Poszukaj na forum PPA :)
[#5] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@mailman, post #3

Adf2disk ?
[#6] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@Sunday87, post #1

Jeżeli jesteś zielony to na obecnym etapie daruj sobie po prostu Opusa.

Do nagrania ADF na flopka użyj jakiegoś prostego progamu najlepiej z GUI, dostępnego z Aminetu. Być może adf2disk jest GUIowaty, ale nie jestem pewny.
[#7] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@Dopuser, post #6

A ja polecam ADFBLITZER
Fajny, łatwy i przyjemny z prostym GUI.
[#8] Re: Directory Opus nagrywanie ADF na dyskietki

@Sir_Lucas, post #7

A ja polecam menu kontekstowe "Rozpakuj na DF0:"



Klikasz i masz