[#1] Nagrywanie MOD-ów
Ot mam pytanie. Czy za pomocą Delitrackera można "nagrać" odtwarzany moduł? Ja wiem, że istnieje coś takiego jak 14bitNotePlayer, który to umożliwia, ale on działa tylko z tymi formatami, które mają NotePlayery. A mi chodzi o baaardzo egzotyczny format. Konkretnie format muzyki zastosowanej w UFO ENEMY UNKNOWN AGA. Chcę go zgrać do pliku, np. w formacie AIFF, albo 8svx, żeby sobie skonwertować do MP3. Ale mimo zainstalowania 14bitNotePlayer nie nagrywa się. Zasadniczo robię to na UAE, ale interesuje mnie tez zrobienie tego na prawdziwej Ami. Co robić?
[#2] Re: Nagrywanie MOD-ów

@OSH, post #1

W ten sposób, na prawdziwej Amidze, będzie ciężko.

PozaAmigowe opcje:
- UAE
- Zarejestrowanie sygnału z Amigi na PC
- Render na PC do .wav za pomocą np. XMPlay z pluginem Delix

Ostatnia aktualizacja: 05.12.2012 09:56:30 przez AceMan
[#3] Re: Nagrywanie MOD-ów

@AceMan, post #2

Można jeszcze np. pod MorphOS-em UADE i zrzut do pliku. O ile UADE odtwarza ten format, ale czego ono nie odtwarza... Zresztą UADE jest nie tylko na MorphOS-a, może nawet jest na klasyka (nie wiem...).
[#4] Re: Nagrywanie MOD-ów

@krashan_, post #3

Heh, gdyby się dało za pomocą XMPlaya i Deliksa...owszem, odtworzyć się da, ale w pętli. Delix na szczęście potrafi wykorzystać prawie wszystkie playery do Delitrackera i EaglePlayera, ale jak napisałem, leci to w kółko. A ja chciałem zgrać sobie kawałek od początku do końca. W końcu nagrałem filmik z WinUAE i wyciąłem dźwięk...ale rany, jak to wolno szło. Czy to normalne, żeby tak zamuliło komputer? Ja mam w tej chwili 4-rdzeniowy sprzęt 3,2 GHz...
[#5] Re: Nagrywanie MOD-ów

@OSH, post #4

Jeżeli chodzi o grabowanie video, to najważniejszym czynnikiem jest mimo wszystko przepustowość dysku. Oczywiście jeżeli mówimy o nieskompresowanym strumieniu.
[#6] Re: Nagrywanie MOD-ów

@AceMan, post #5

Mówimy o strumieniu skompresowanym...sam się zastanawiam, jak szybki musiałby być mój procesor i jakich kodeków użyć, żeby np. można było swobodnie nagrywać filmiki z gier...
[#7] Re: Nagrywanie MOD-ów

@OSH, post #6

sam się zastanawiam, jak szybki musiałby być mój procesor i jakich kodeków użyć, żeby np. można było swobodnie nagrywać filmiki z gier...


Pewnie MC68000 dałby radę. Smiech

Ostatnia aktualizacja: 06.12.2012 23:38:03 przez pinior
[#8] Re: Nagrywanie MOD-ów

@pinior, post #7

A umiesz napisać konkretnie, czy jesteś kolejnym, który potrafi tylko się głupio wyśmiewać?
[#9] Re: Nagrywanie MOD-ów

@OSH, post #8

No pewnie, umiem napisać konkretnie jako fan Amigi, że tylko MOTOROLA da rade, ale koniecznie 68k 16bit

PS. Nie będzie i7 pluł nam w twarz ni dzieci nam intelił

Ostatnia aktualizacja: 07.12.2012 00:14:25 przez pinior
[#10] Re: Nagrywanie MOD-ów

@pinior, post #9

A, przepraszam, jestem lekko wnerwiony ta pyskówką na HP o PRL-u. Ja nie mam Intela, ale AMD. Machy na Apollo też mam AMD :P
[#11] Re: Nagrywanie MOD-ów

@OSH, post #10

Nieszkodzi, Intel AMD jeden pies ;) Tak sobie kiedyś amigowcy tłumaczyli przejście na x86, że przecież ja tego ochydnego, paskudnego Intela nie kupuje i używam tylko fajne AMD. OK
[#12] Re: Nagrywanie MOD-ów

@pinior, post #11

Ale ja Amigi nie sprzedałem :P Bawię się nią od czasu do czasu :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem