kategorie: A1200, Mediator, Sprzęt
[#1] Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester
Witam.

Jeśli ktoś ma pod ręką Medka 1200 TX lub SX z podłączonym zasilaczem ATX, to chciałbym aby przeprowadził dla mnie następujący test.

Wrzucił sobie programy PEEK oraz POKE gdzieś w ścieżkę (np. do c).

Sprawdził ShowConfigiem pod jakim adresem jest niższy board Mediatora (zwykle jakieś 0xEA0000 lub 0xEC0000, zależnie od posiadanych innych rozszerzeń).

Wyczyścił rejestr o offsecie 64 od adresu Medka, np:
poke 0xEA0064 0


Czy coś się stało w efekcie tego?


Ostatnia aktualizacja: 27.01.2013 13:00:07 przez strim
[#2] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@strim, post #1

Hej Strim!Jestem zielony w tym temacie,ale klepnąłem tą linijkę i na pierwszy rzut oka nic,o jakie zmiany konkretnie chodzi?
[#3] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@Grisza, post #2

Nie wiem jeszcze o co chodzi, ale demo Sanity Roots wylacza mi Amige . Podejrzewam zwiazek z Mediatorem.

Wklej output ShowConfig.
[#4] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@strim, post #1

Tak, w ogóle to ja źle policzyłem bo offset jest 64 dziesiętnie, więc w hexie 40.
poke 0xEA0040 0
[#5] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@strim, post #4

Klepnąłem i POWER OFF
[#6] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@Grisza, post #5

Mam Medka TX jednak z zasilaczem AT, ale zaciekawil mnie ten temat.
Czyzby to demo mialo jakis wyciek? Bo czego by moglo szukac w tym obszaze pamiec?
[#7] Re: Mediator 1200 TX / SX + ATX potrzebny tester

@Phibrizzo, post #6

Kto to wie, trzeba by było przeprowadzić reasembleacje całego tego fragmentu kodu. W każdym razie fakty są takie, że demo pisze 0 pod ten adres. Przypadkiem tak się składa, że może tam znajdować się rejestr odpowiedzialny za wyłączenie Amigi w przypadku użycia Medka TX lub SX w połączeniu z zasilaczem ATX...

Swoją drogą, to dziwne, że ELBOX nie zrobił nawet żadnego locka, żeby programy "przypadkiem" nie wyłączały Amigi...