kategoria: CD32
[#1] pomoc przy CD32 ProModule
Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem ProModule, problem polega na tym że nic nie moge odczytać z dyskietek FDD, nawet nie moge ich sformatować. W boot menu (dwa przyciski myszy przy starcie) wykrywa mi nomalnie napęd FDD, za to w po wgraniu się Network CD pojawia sie ikona z podpisem
FD0:????
, co ciekawe nawet jak nie ma żadnej dyskietki w napędzie! (wydaje mi sie że tak nie powinno być, co nie?)
Przyznam się że jestem laikiem i dopiero zaczynam przygode na "prawdziwej" amidze, wcześniej to tylko emulator, a jeszcze wczesniej to 10 lat temu tylko granie u kolegi :P

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2013 23:16:22 przez socha6
[#2] Re: pomoc przy CD32 ProModule

@socha6, post #1

Taśma fdd wlozona poprawnie do stacji i płyty?
Stacja sprawna? "Klika" ?
[#3] Re: pomoc przy CD32 ProModule

@Norbert, post #2

Stacja klika, nawet w Network CD moge właczyć funkcje formatowania, coś tam sie mieli, coś tam klika, cały czas wyswietla się okno "initializing" ale po jakimś czasie przestaje klikać i wyswietla sie "could not.. coś tam" .. czyli że sie nie sformatowało ;/
Co do tego czy poprawnie jest podłaczona to też nie wiem (ostatni raz miałem styczność z "prawdziwą"amigą 10 lat temu, u kolegi, zamknięta w obudowie), mogę dodac że jak nabyłem promodule to miał przeplot na taśmie i wogóle nie wykrywał fdd (nawet w boot menu) po "wyprostowaniu" zaczął widzieć ale z taki objawami jak w/w.
[#4] Re: pomoc przy CD32 ProModule

@socha6, post #3

Podejrzewał że napęd FDD moze być walnięty, jak dorwe jakiś inny sprawny to sie wyjaśni.

Mam kolejne pytanie do znawców tematu: jeżeli podłącze do promodule dysk twardy (1GB) który jest sformatowany jako FAT32, to czy jest to normalne że promodule go nie widzi? tzn. nie pokazuje go w boot menu ani w Network CD? ..i dopiero zacznie być widoczny po sformatowaniu go na amigowy sysytem plików?
Proszę o potwierdzenie czy dobrze rozumuje.