kategoria: A1200
[#1] Amiga i dwa joysticki
Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem Amigi 1200. Zdobyłem ją razem z joystickiem i myszką. Zainstalowałem 4GB dysk CF i Workbench 3.1 - wszystko działa bardzo dobrze.

Problemem jest granie w 2 osoby przy użyciu dwóch joysticków. Jestem początkującym fascynatem Amigi, więc wybaczcie głupie pytanie - czy jest możliwość korzystania z 2 joysticków jednocześnie i grać w gry dwuosobowe? Pytam, ponieważ mam dziwny problem. W Workbenchu czy oryginalnej grze Cannon Fodder- myszka działa perfekcyjnie. Tak samo nie mam zastrzeżeń do siedzącego w drugim porcie joysticka. Jednak kiedy chcę zagrać w oryginalne Micro Machines, w port myszki wpinam joystick (nie martwcie się, na czas podłączania Amiga jest wyłączona) i on nie działa. Joystick w drugim porcie bez problemu obsługuje grę, jednak kiedy dochodzę do momentu gdy drugi gracz ma wybrać sobie auto - wtedy joystick (sprawny, testowałem) podpięty pod wspomniane gniazdo myszy nie działa. Czy ktoś może mi pomóc z tym problemem?
[#2] Re: Amiga i dwa joysticki

@puncol, post #1

Micro Machines grałem na SNESie nie na Ami, ale czy nie ma opcji w ustawieniach gry żeby przestawić 2 playera na joya? Może jest klawiatura ustawiona.
[#3] Re: Amiga i dwa joysticki

@puncol, post #1

(nie martwcie się, na czas
podłączania Amiga jest wyłączona)


trochę OT, ale z tego co wiem, do portów joysticka Amigi można spokojnie podłączać/odłączać urządzenia podczas gry (to nie pc w końcu OK ).


Ostatnia aktualizacja: 27.08.2013 21:15:55 przez snajper
[#4] Re: Amiga i dwa joysticki

@snajper, post #3

Odradzam.
Namawiam do poszukania lub zrobienia przełącznika mysz-joy.


Pozdrawiam
[#5] Re: Amiga i dwa joysticki

@RadoslawF, post #4