kategoria: A600
[#1] Joshua
Siemka, od czasu do czasu, pojawia mi się latający czerwony prostokąt na WB 2.1 z napisem Joshua. Czyżby wirus??. Idzie coś z tym zrobić?? Druga sprawa: jak poprawnie instalować gry na CF?, np.: Hired Guns. Instalator idzie sobie do końca, klik OK. to wszystko, po grze nigdzie śladu nie ma.
[#2] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #1

A wystarczylo uzyc wyszukiwarki na ppa
Joshua

Tak to jest wirus
[#3] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #1

Napisz co dokladnie robisz instalujac grę.
[#4] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #1

to?
[#5] Re: Joshua

@Norbert, post #3

Zwyczajnie klikam na instalator, nie pyta mnie o ścieżkę, tylko mam do wyboru składniki typu mapy itd. Potem żonglerka dyskami i koniec. Nigdzie nie ma ikony, nic. Łowcę głów instalowałem to się pytał gdzie, ale mam uwaloną dyskietkę więc instalacja nie doszła do końca. Z tym że, w tym przypadku utworzył sam ikonę. Jestem zielony jak dolar w tym temacie, po latach wskrzesiłem Ami z popiołów,uczę się na nowo, a w książce o WB nic nie ma.

Ostatnia aktualizacja: 23.11.2013 21:08:39 przez rcRAZOR
[#6] Re: Joshua

@glichtanski, post #4

Dokładnie to.
[#7] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #5

A zastosowales sie do informacji z okienka o braku miejsca na docelowym dysku i zeby przeniesc plik ENGLISH z katalogu HARD DISK INSTALL na dysk do katalogu w jakim ma sie znalezc gra ?
[#8] Re: Joshua

@Norbert, post #7

Przeniosłem całość. Instalator i ikonę, ale już sprawdzam Twoją sugestię. Dzięki za fatygę
[#9] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #8

Przerzuciłem plik 'English' do miejsca docelowego: Storage/mojegry, czekam na efekt.
[#10] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #9

Takie przeoczenie:D Już jest OK!, jeszcze raz dzięki za podpowiedź.
[#11] Re: Joshua

@rcRAZOR, post #10

Wszystko już ogarnąłem, dzięki wszystkim. Temat do zdjęcia.