[#1] Mikrofon, Amiga i rozmowy
No właśnie, pecetowcy mają swego Skype'a i mogą ze sobą rozmawiać przez mikrofon za darmo. A co na to Amigowcy? Jestem zielony w tym temacie więc zacząłem węszyć - sobie patrzę na Aminet, a tam AmiPhone. No ok. Mam swoją Amigę, karty dźwiękowej nie mam. Jak mogę podłączyć mikrofon do mej ubogiej Amigi i rozmawiać za free mając stałkę?

[#2] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@BagoZonde, post #1

jak masz szybki procek to sampler na par: da rade. problem w tym ze uzytkownikow amiphone da sie chyba na palcach jednej reki policzyc, w kazdym razie ja sie chetnie pobawie :) jakby co to lapac na ircu czy gg :)
[#3] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@Valwit, post #2

No tak, ale samplera nie mam i wtyczkę od mikrofonu mogę sobie do ucha włożyć ;), ile kosztowałaby mnie taka inwestycja, by mieć takowy sampler?

[#4] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@BagoZonde, post #3

chyba nie więcej niż kilkanaście złotych...
ja mam gdzieś w pudle sampler własnoręcznej roboty, nawet działa, jakbyś nie znalazł gdzie indziej (a ja bym to pudło z samplerem znalazł), to moglibyśmy się dogadać....
[#5] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@Valwit, post #2

Moűemy spróbowac, szkoda ze nie wpadlem na ten pomysl wczesniej, by go na ppa poruszyc, bo AmiPhone mam juz od dawna zainstalowany:) tylko niewypróbowany.

Przy okazji mozna sië duűo dowiedziec o swoim transferze i rzeczywistym uploadzie :)

Ostatnia modyfikacja: 14.03.06 23:17
[#6] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@11MASTEr, post #5

Wchodzę w to:D. Kiedy pierwsza sesja?
[#7] Re: Mikrofon, Amiga i rozmowy

@Fazior, post #6

Ja też w to wchodzę :), dajcie mi trochę czasu na skompletowanie sprzętu - kolega mnie nakierował, że ma tani elsatowski sampler, ale do niego potrzebny jest przedwzmacniacz. Przez AmiPhone można sobie rozmawiać z kilkoma ludźmi naraz?

W ogóle przydałby mi się podwójny port PAR: :)