kategoria: A500
[#1] Zakup Amigi 500 + Aca 500
Witajcie,
Mam pytanie odnośnie Amigi 500,
Za małolata posiadałem Amigę 500 1MB, moje doświadczenia z tym komputerem polegały głownie na zmienianiu dyskietek podczas grania i łamaniu joysticków. Ostatnio stwierdziłem że chciałem odświeżyć sobie stare hiciory i zakupiłem Amigę 500. Wiadomo że z dyskietkami jest jak jest więc chciałem emulować napęd dyskietek przez SD HxC Floppy Emulator REV. C. Z miłej rozmowy ze sprzedającym :) którego pozdrawiam bo jest chyba użytkownikiem tego forum lub był. Stwierdził abym zastanowił się nad kupnem Aca 500 zamiast HXc. Moim jedynym celem jest głównie odpalanie starych gier i pytanko czy Aca 500 nadaje się także do tego aby odczytywać Adf (lub inny format)? Jestem Laikiem w tym temacie. Ostatnio także zakupiłem Atari 130 Xe i kupiłem płytkę która emuluje napęd kaseciaka.

Pozdrawiam!
[#2] Re: Zakup Amigi 500 + Aca 500

@SoundWave, post #1

ACA500 ma sloty na karty CF które robią jako twardy dysk, tylko że większość starych gier nie instaluje się na HD, można to obejść programowo dzięki pakietowi WDHLoad ale dla niego przydało by się troszkę więcej RAMu niz oferuje ACA. Można go dołożyć ale zwiększy to koszty. Jeśli tylko gry to zostań przy HcX, będzie taniej i całkiem jak z dyskietkami.

Sprawdź czy aby ta płytka do Atari nie emuluje też stacji dysków, większa frajda.

Pozdrawiam
[#3] Re: Zakup Amigi 500 + Aca 500

@RadoslawF, post #2

Zgadzam sie w 100%.
[#4] Re: Zakup Amigi 500 + Aca 500

@RadoslawF, post #2

Dziękuje Panowie za szybką odpowiedź, czyli moje rozterki co zakupić zostały rozwiane.
Zostało mi tylko zamówić towar.
A jakie sklepy polecacie aby to cudo kupić Lotharek czy retroami?
[#5] Re: Zakup Amigi 500 + Aca 500

@SoundWave, post #4

Zawsze tam gdzie taniej, tylko sprawdź koszta przesyłki.
Ten pierwszy to producent, daj znać u kogo było taniej )

Pozdrawiam
[#6] Re: Zakup Amigi 500 + Aca 500

@RadoslawF, post #5