kategorie: A500, Programy
[#1] NMI Autovector???? Szto eta?
Cześć.
Przeglądam soft na A500 z tym ACA + 020 i co chwila na WHD wychodzi:

Exception "NMI Autovector" ($7C)

i takie tam.

Czy nic się z tym nie da zrobić?

Wiadomo, że mam HxC też, ale jednak co twardy to twardy, że tak powiem.
[#2] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #1

Użyj NoAutoVec w tooltypeach ikony gry, często też warto dać NoMMU. Pisałem o tym w wątku o ACA500. Poczytaj dokumentację od WHDLoad.
[#3] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@ITU, post #2

Ojej, a tak jakby do troglodyty? Bo dla mnie to jakby szyfrem (sorry, nie znam się zupełnie).
[#4] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #3

Ikona gry czy dema, kliknij raz, prawa Amiga-I, i w opcjach wstaw NoAutoVec i NoMMU, Save i powinno działać.
[#5] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@Jenot, post #4

W Tool Types?

Dopisałem takie dwie linie (zaraz po PRELOAD). Niestety nic to nie dało, wciąż występuje to samo zjawisko. :(

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2014 18:16:55 przez YERZMYEY/HOOY-PROGRAM
[#6] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #5

Jaka gra/demo, podeślij nazwę lub wyślij mi plik na email. Jutro sprawdzę.
[#7] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #5

Tak. A dodaj jeszcz NoCache (chociaż to w zasadzie do 060 ale może akurat pomoże).
[#8] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@ITU, post #6

ITU:
No akurat testuję na tym
http://www.whdownload.com/games/Update-2007-05-07/ImpossibleMission2_v1.1_0066.zip
jakkolwiek to nie jedyny przypadek.


Jenot:
Uuu. Dałem NoCache, ale - bez zmian. Pojawia się chłopek, idę nim na przykład w prawo - i gra za każdym razem wychodzi do WB z wzmiankowanym requesterem.
[#9] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@YERZMYEY/HOOY-PROGRAM, post #8

Coś nie jestem przekonany, że poprawnie dodałeś te ToolTypy.
[#10] Re: NMI Autovector???? Szto eta?

@BULI, post #9

No właśnie ja też nie.