[#1] Prośba w identyfikacji...
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich serdecznie :)
Uprzedzam odrazu, że nie jestem początkującym Amigowcem, miałem niegdyś A500 (jeszcze za czasów gdy A600 dopiero wchodziła na nasz rynek), później niestety sprzedałem ją i kupiłem "blaszaka". Zawsze jednak tęskniłem za Amigą ;) chciałem mieć A1200 i postanowiłem, że jeszcze kiedyś sobie ją kupię ;) Tak się złożyło, że niedawno dostałem taką A1200 w "spadku" od kolegi z innego miasta... :)
I tu (po wystarczająco długim wstępie :D ) przejdę do konkretów ;)

Dostałem Amigę w obudowie od pc z wyprowadzonymi z tyłu gniazdami, bez hdd i cdromu, z fdd od jakiejś zewnętrznej stacji do Amigi, jest też zasilacz od pc (dodatkowo dał mi też obudowę desktopową A1200, pustą rzecz jasna ;) ).
Płyta główna w wersji 1D4, ROM 3.0 (39.106), przejściówka na hd i klawiaturę AT (wtyczka DIN), do tego karta turbo Blizzard 1230 (MC68030RC50C) z koprocesorem i pamięcią (nie wiem czy 16 czy 32mb).
I teraz najważniejsze. Płyta jest "lekko" zmodyfikowana tzn. obydwie kostki kickstartu są na podwójnych podstawkach (sic!) a każdy ze scalaków ma... obcięte nóżki 32 i 38 i połączone kabelkiem 32 nóżka z 38 nóżką podstawki i 38 nóżka z 32 nóżką podstawki. Poza tym na płycie jest wlutowany jeden rezystor 470ohm (nie mam niestety cyfrówki aby wkleić fotkę, rezystor znajduje się po prawej stronie Alice, pod małym scalakiem, obok punktu XC3).
Pytałem kolegi ale nie potrafił sobie przypomnieć co to za przeróbka i czemu służyła, przeglądnąłem wszystkie hardware hacki z aminetu ale nie znalazłem opisu podobnej przeróbki.
Czy ktoś z Was potrafiłby zidentyfikować tą przeróbkę? ;)

BTW zapomniałbym dodać ;) O tę przeróbkę pytam dlatego, że kupiłem na allegro płytę główną do A1200 z kickstartem 3.1 (chcę zainstalować OS3.9) i teraz nie wiem czy mogę spokojnie wymienić ten kickstart czy też będę musiał robić w nim tą przeróbkę.

Ostatnia modyfikacja: 02.04.06 11:05
[#2] Re: Prośba w identyfikacji...