kategoria: A1200
[#1] Jaką ACE polecacie
Jak w temacie,
Na retroami znalazłem kilka kart turbo w dość dużej rozpiętości cenowej.
Zastanawia mnie jakie są wasze typy, czy np opłaca się dopłacać 200 zł do karty by mieć 10 Mhz więcej i pol sekundy mniej czekać na otwarcie okna.

Zastanawia mnie tez stabilność pracy tych kart oraz jak sobie radzą z whdload.
Miałem styczność z ACA620, która bez odpowiedniego chłodzenia była w zasadzie bezużyteczna - dlatego tutaj kolejne pytanie o ewentualnie chłodzenie tych kart.
[#2] Re: Jaką ACE polecacie

@umbro, post #1

nie znam się - nie sta c mnie an a1200, ale wydaje mi się, że lepiej kupic nową kartę za te 400-500zł, niz napychać kieszenie ludziom, którzy sprzedają używane karty za sumę większą. Są rzeczy wazniejsze od pieniędzy.
[#3] Re: Jaką ACE polecacie

@umbro, post #1

Polecam Blizzarda lub Apollo. Jest do kupienia Apollo 1230 na alle...
[#4] Re: Jaką ACE polecacie

@umbro, post #1

Wiem, że temat o ACA, ale naprawdę mogę pod WHDLoad polecić Blizzarda 1230 030/50 MHz. Karta dość uniwersalna a po dołożeniu FPU można wiele rzeczy na niej zrobić.

Z ACA ludzie różnie piszą nt. WHDLoad i stabilności pracy. Często zaleca się też zrobić jakieś dodatkowe chłodzonko.

Za ACA przemawia duża liczba MB RAMu.
[#5] Re: Jaką ACE polecacie

@Ola, post #2

Domyślam się ze mówisz o aukcji, w której próbowałem sprzedać kartę za cenę bardzo zbliżoną do tej co na vesalia.de - Cóż takie prawo rynku, jeśli używek w zasadzie nie ma, a zainteresowanie jest duże to dlaczego sprzedawany przedmiot miałby być o 50 % tańszy od nowego ? ( bo chyba tego oczekujesz ? ).

p.s w ostateczności kartę sprzedałem za 360 zł - i to osobie o identycznym imieniu co Twój nick - to nie chyba nie przypadek, ze to właśnie Ty mi piszesz o tym.

żeby nie robić offtopa,:

Własnie w przypadku ACA bardzo przemawia do mnie ta ilość ramu , niby producent się chwali, że jest w 100 % kompatybilna z whdload ale prawde mowiac nie wiem ile w tym prawdy, a ile marketingu.