[#1] PC0: AND CrossDOS
Witam !

Proszę o przedstawienie pełnej procedury mountowania urządzenia PC0: i użycia CrossDOS-a do przeniesienia danych z PC. Jestem zupełnie "zielonym"
uzytkownikiem AMIGI i dlatego proszę o "łopatologiczną" instrukcję. Moja Amiga to 1200-ka z CD-ROM-em oraz HD-kiem. Mam do dyspozycji tylko dyskietki z WB 3.0. CD niestety nie działa ze wzgledu na brak sterownika w systemie. Walczę juz z tematem trochę i zależy mi na szybkim rozwiązaniu problemu. Narazie dyskietka jest jedynym nośnikiem dla przeniesienia danych z PC. Z góry dziekuję za wszelkie sugestie i informacje.

Ps. Proszćę mnie tylko nie odsyłać do artykułów na PPA bo juz wszystko przemaglowałem i nic z tego nie wyszło.

Pozdrawiam,

Ostatnia modyfikacja: 02.05.06 12:00

Ostatnia modyfikacja: 02.05.06 12:00
[#2] Re: PC0: AND CrossDOS

@Quant, post #1

Pełna instalka to:

L:CrossDOSFileSystem

Devs:mfm.device

Devs:DOSDrivers/PC0
w którym to pliku tekstowym masz:

FileSystem = L:CrossDOSFileSystem
Device = mfm.device
Flags = 1
Surfaces = 2
BlocksPerTrack = 34
Reserved = 1
Interleave = 0
LowCyl = 0
HighCyl = 79
Buffers = 5
BufMemType = 0
StackSize = 600
Priority = 10
GlobVec = -1
DosType = 0x4D534400

wyślę Ci to na mejla.

[#3] Re: PC0: AND CrossDOS

@BagoZonde, post #2

a wszystkie te pliki powinieneś znaleźć na dyskietce systemowej Storage, względnie w katalogu Storage na HDD (o ile zainstalowałeś pełny system)
[#4] Re: PC0: AND CrossDOS

@wali7, post #3

Zgadza się :). Przynajmniej zrobiliśmy sobie przegląd od strony systemu :).
Gwoli ścisłości plik PC0 jest jako Project i Default Tool ma ustawione:

C:Mount

zaś w tooltype'ach:
ACTIVATE=1
UNIT=0

Yyyy... super offtopic ;), ktoś pomoże mi z tematem klawiatura od a500 do płyty a1200?? :)).

[#5] Re: PC0: AND CrossDOS

@BagoZonde, post #2

Ok

Mój e-mail to deus@konto.pl