[#1] Problem WHDLoad
Witam, jestem początkującym amigowdzem i mam problem na który nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Kupiłem CF "pełną softu" wszystko na niej wdload działało, do puki nie zachciało mi się zagrać w grę gina sisters, która wymagała whdload co najmniej ver. 17. Zainstalowałem WHDLoad zgodnie z instrukcją (różne wersje, z różnych źródeł) i zawsze po włączeniu gry pojawiają mi się krzaczki takie jak na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=8ma6PtY0I-Y , 2 dni poszukuje informacji na temat tego problemu, ale niestety nic nie potrafię znaleźć
[#2] Re: Problem WHDLoad

@czasludzicienia1, post #1

Pewnie kupiłeś z pirackim kluczem WHDLoad. Poszukaj gdzieś na dysku pliku WHDLoad.key i usuń go. Program będzie trochę dłużej startował wyświetlając informacje o shareware. Ewentualnie zakup legalny klucz.

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2014 10:50:52 przez Jenot
[#3] Re: Problem WHDLoad

Definitywnie piracki kluczyk. Tu można kupić.

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2014 12:29:06 przez _arti
[#4] Re: Problem WHDLoad

@_arti, post #3

Pierwszy raz coś takiego widzę. To whd po wykryciu złego klucza nie pokazuje nawet swojej "wizytówki"?
[#5] Re: Problem WHDLoad

@Gżegżółka, post #4

Nie. Zachowuje się "całkowicie normalnie", po czym albo wywala grę, albo pojawiają się śmieci albo gra chodzi dziwnie, powodując różne, mniej lub bardziej ciekawe efekty.
[#6] Re: Problem WHDLoad

@Jenot, post #2

dzięki wielkie chłopaki, pomogło! szeroki uśmiech
[#7] Re: Problem WHDLoad

@_arti, post #5

Czy są jakieś "efekty" które zmieniają mechanikę gier (tak jak w Wiedźminie2 albo Spyro3), czy tylko powodują się jej graficzne wykrzaczenie?
[#8] Re: Problem WHDLoad

Ja miałem identyczny problem! To jest wina pirackiego klucza. Gdy zarejestrujesz u Bert'a Jahn'a problem zniknie. Płacisz raz 20 ojro i masz święty spokój.
[#9] Re: Problem WHDLoad

@Art, post #8