[#1] Ratowanie partycji FFS na CF
Wiem, wiem temat był już ileś razy wałkowany, ale spędziłem kilka godzin na czytaniu i nadal nie jestem pewien co należy zrobić a nie mam doświadczenia dlatego proszę o pomoc osoby, które to już trenowały.

Na karcie CF 4GB mam jedną partycję w FFS. Niestety padła walidacja. WinImage bez problemu zrobił obraz karty więc zakładam, że to nie karta a system plików padł. Pod WinUAE podmontowałem karte CF i podczas kopiowania plików faktycznie pokazał mi się raz Read Error raz. Partycja pokazuje także 0% wolnego miejsca ale to zakładam jest wynikiem braku walidacji.

Widziałem rozwiązania typu DiskSalv... pytanie które wybrać by naprawić sytuację.

Dodam, że kartę dostałem z preinstalowanyn softem i dlatego nie ma na niej SFS... (przy okazji strona autora http://strohmayer.org/ nie działa).
[#2] Re: Ratowanie partycji FFS na CF

@alekc, post #1

DiskSalv 13.6 lub 13.7, nie pamietam teraz, które jest ostatnie. Najlepiej jak będziesz miał drugi dysk, na który za pomocą DiskSalv zgrasz pliki w uszkodzonych sektorach.
[#3] Re: Ratowanie partycji FFS na CF

@glichtanski, post #2

Dziękuję za szybką odpowiedź Kończę kopiowąc pliki na PC i uruchamiam DiskSalv
[#4] Re: Ratowanie partycji FFS na CF

@alekc, post #3

Zostawiłem DiskSalv na całą noc. Nie skończył działania. Czy ponad 8 godzin to normalny czas walidacji partycji FFS na karcie cf 4gb (jest kilkadziesiąt tysięcy plików)? Ponieważ robię to WinUAE to może jakoś podkręcić parametry emulowanej Amigi aby było szybciej?
[#5] Re: Ratowanie partycji FFS na CF

@alekc, post #4

Spróbuj w zakładce CPU ustawić na Fastest as possible, włącz JIT.
[#6] Re: Ratowanie partycji FFS na CF

@glichtanski, post #5

To faktycznie pomogło - jednak po wybraniu opcji Validate nadal dysk informuje o braku walidacji (program wykrył 30 błędów i potwierdził, że je naprawił). Karta CF jest podmontowana w WinUAE jako read/write.