kategoria: Programy
[#1] PFS vs. SFS
Który lepszy? Który ma więcej narzędzi do naprawy systemu plików? Jak wypadają jeżeli chodzi o szybkości odczytu?
Aktualnie mam zainstalowany AmiFileSafe, które było poprzednikiem PFS i zastanawiam się nad zmianą systemu plików.
[#2] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #1

Hmm... Nikt mi nie pomoże?
[#3] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #1

Który ma więcej narzędzi do naprawy systemu plików?

No na tym sprzęcie który masz w podpisie to zdecydowanie pfs ma więcej narzędzi do naprawy systemu plików. PFS ma jedno narzędzie a SFS nie ma nic pod 68k. Z drugiej strony nie przypominam sobie żeby mi partycja SFS68k kiedykolwiek padła.
[#4] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #1

Nie znam się zbytnio, ale od kilku ładnych lat ciągnę na SFSie i do tej pory mam spokój.
Mi on w zupełności wystarcza
[#5] Re: PFS vs. SFS

@fazior, post #3

Przeglądałem inne fora to zdarzały się tematy gdzie ludziom znikały partycje na sfs. Ale wolałem się zapytać naszych użytkowników.
[#6] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #5

Na pfs tez mi raz znikły. Uratował mnie pfsdoctor i disksalv 4
[#7] Re: PFS vs. SFS

@twardy, post #6

No to dobrze że są przynajmniej narzędzia. Chyba zdecyduje się na PFS.
[#8] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #7

Zdecydowanie PFS3AIO, znacznie szybszy od SFS i o niebo szybszy od FFS.
[#9] Re: PFS vs. SFS

@tom256, post #8

W Archiwum PFSAIO widzę jakieś handlery, jak się tego używa?
[#10] Re: PFS vs. SFS

@tom256, post #8

To nawet w BetterWB widzę jest i z tego co jest napisane w .readme to można ładować do romu. Czy to znaczy że nie będę musiał instalować tego w RDB?
[#11] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #10

Emm, oczywiście że będziesz musiał zainstalować filesystem w RDB:). PFS3 mialem raz, na chwilę. Partycja zdechła mi bardzo szybko, więc się zniechęciłem.
[#12] Re: PFS vs. SFS

@fazior, post #11

Przynajmniej raz na dwa tygodnie robie obraz dysku, tak na wszelki wypadek. Teraz też zrobię przed zmianą systemu plików.
[#13] Re: PFS vs. SFS

@QkiZ, post #1