kategoria: CDTV
[#1] WB na CD
Hejka. Jestem amigowym nowicjuszem i mam takie pytanie:
czy jest możliwość przygotowania WB 1.3 na CD tak, żeby nie żonglować dyskietkami bez końca i tak, żeby bootował? Najlepiej za pośrednictwem PC. Proszę o łopatologiczne wyjaśnienie dla jełopa ;)
[#2] Re: WB na CD

@okult, post #1

Jest możliwość takiego przygotowania CD, pytanie czy masz/będziesz miał Amigę która będzie potrafiła wystartować z CD ?
Szukaj płytek CD zrobionych dla CDTV.


Pozdrawiam
[#3] Re: WB na CD

@RadoslawF, post #2

No mam CDTV, która powinna bootować z płyt. Jeszcze sprawdzę na płytach ze starych gazet. Ale w sumie może bootować z dysku byle później czytałą WB z płyty. Jak woła żeby wsadzić WB do dowolnego napędu. To też by mnie urządzało.
[#4] Re: WB na CD

@okult, post #1

Potrzebne są pliki z The Amiga Developer CD v2.1 lub CD32devkit, żeby stworzyć taką płytę.
[#5] Re: WB na CD

@okult, post #1

jełopa ;)



Idźta sie dzieci bawić gdzie indziej.OK
[#6] Re: WB na CD

@sanjyuubi, post #4

Dokładnie z katalogu "CD32/BuildCD" i "CD32/ISO9660Tools_V1.04". Więcej informacji na tych stronach: link, link, link.

Ostatnia aktualizacja: 15.01.2015 16:56:46 przez RomanWorkshop
[#7] Re: WB na CD

@okult, post #1

Bez specjalistycznych narzędzi możesz też nagrać "zwykłą" płytę ze zgranym 1:1 systemem i przygotować dyskietkę startową, uruchamiającą driver do cedeka oraz odpowiednie assigny. Rozwiązanie wcale nie takie złe w czasach, gdy flopa rzadko się używa i nie przeszkadza dyskietka w nim.
[#8] Re: WB na CD

@Daclaw, post #7

No własnie chodzi o to, żeby flopa zluzować :)
[#9] Re: WB na CD

@okult, post #8

Warto pomyśleć o jakimś turbo z możliwością podpięcia HDD/karty CF ;) Używa się Amigi o wiele przyjemniej i bez kombinacji.
[#10] Re: WB na CD

@okult, post #8

Zapytaj kolegów z programatorem romów - potrzebujesz zmodyfikowanego kickstartu który zabootuje i odpali cd.