[#1] Amiga <-> Siemens MC60
Czy da sie jakos wymieniac dane pomiedzy Ami a telefonem podpietym przez port serial? O Siemensa MC 60 chodzi mi dokladnie.

[#2] Re: Amiga Siemens MC60

@vi-bee, post #1

WITAM!
Pracuję nad tym od kilku miesięcy(sprawdź inne wątki na tym forum). Na razie odkryłem komendę AT odczytującą zawartość ksiązki telefonicznej mojego Siemensa M65. Inne komendy AT, specyficzne dla Siemensa, są "confidential", czyli tylko dla użytku developerskiego. Najłatwiej byłoby przeportować jakiś open-source'owy programik z Linux'a na AmigaOS3.x/4.x, chociaż domyślam się że byłby problem z obsługą portu szeregowego,gdyż ten jest coraz rzadziej wykorzystywany,a przez to programy rzadko go uwzględniają. Przyszłość to USB. Jeśli coś odkryjesz,to napisz zaraz na forum lub mojego priv'a.
[#3] Re: Amiga Siemens MC60

@Snake, post #2

nie zgadzam sie.

zdecydowana wiekszasc programow do obsugi telefonu a w szczegolnosci programy serwisowe kozystaja z portu szeregowego. jesli chodzi o Pc napopularniejszy jest simens tols ale sa tez open surce na linuxa sam kozystalem kiedys byl kod zródłowy i nie bylo problemu jeśli chodzi o port szeregowy.

Benedykt
[#4] Re: Amiga Siemens MC60

@Benedykt Dziubałtowski, post #3

Witam!
No dobrze,poprawiam się: TEŻ SŁYSZAŁEM O PROGRAMACH KTÓRE KORZYSTAJĄ Z RS-a. Jeśli posiadasz,Benedykcie,jeszcze te source'y to wyślij mi na mail'a.
Co do programów do obsługi Siemensów,to obecnie najlepszy jest czeski SiMoCo, robi wszystko: "gra i trąbi,krawaty wiąże,usuwa ciążę"
Jest darmowy,do ściągnięcia ze strony autora (no,no! Wakacyjne lenistwo? Sami poszukajcie :D