kategoria: A500
[#1] Wybór ProTrackera, oraz zapis na dyskietce
Przymierzam się do zabawy z muzyką na Amidze 500. Dwie kwestie:

1. Jaką wersję ProTrackera najlepiej wybrać dla A500 z 1MB Ram.

http://www.pouet.net/search.php?what=pro+tracker&type=prod

2. Jak nagrać to na dyskietkę.

W sprawie transferu PC>Amiga jestem początkujący. Wiem jak nagrywać obrazy ADF, pojedyncze pliki do obrazu i wiem jak zrobić bootowalną dyskietkę z bootblockiem i zrobić plik startup-sequence.

Ściągałem różne wersje tych trackerów z pouet'a, z czego odpalić mi się udało tylko jedną z nich z pomocą wiedzy jaką do tej pory posiadłem. Niestety w trackerze nie udało mi się odtworzyć modułu - patterny leciały, ale nie było dźwięku.

Napotkałem wersje z pojedynczym plikiem bez rozszerzenia np. o nazwie Pt3.18b - niektóre działają gdy podłączy się je pod startup-sequence, większość nie (prosi o jakąś dyskietkę lub pojawia się znak zachęty w AmigaDOS).
Raz trafiła się też wersja z pojedynczym plikiem .EXE, którego też nie udało się odpalić.
No i na koniec są też paczki z kilkoma różnymi plikami o nazwach typu PT.CONFIG-00, PT2.3D, ProTracker_v2.3a.s itp. Zupełnie nie wiem co z nimi zrobić.

Pytanie jak to ogarnąć i jak prawidłowo nagrać tracker na dyskietkę ?
[#2] Re: Wybór ProTrackera, oraz zapis na dyskietce

@wlodi5, post #1