kategoria: A1200
[#1] Amiga 1200
Witam
Temat może banalny, ale jestem początkującym amigowcem. (Co prawda miałem 500 jakieś 20 lat remu). Jak podłączyć A1200 do telewizora? lub monitora LCD. Mam w swoich zasobach oryginalny kabel z czinczami oraz kabel euro - czincze - 4 szt.
[#2] Re: Amiga 1200

@inhibitor, post #1

jak masz kabel, ktory z jednej strony ma "euro" a z drugiej pasuje do amigi to nie wiem w czym problem? Po tym zabiegu po prostu przelacz w swoim TV na odpowiedni AV pilotem.
P.S. czincze podłączasz do Amigi, a nie do TV :)
takim kablem jak w tej aukcji

aha i zaden modulator ci nie potrzebny jak to bylo w przypadku A500. OK

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2015 22:20:08 przez zmiennik
[#3] Re: Amiga 1200

@zmiennik, post #2

takiego kabla nie posiadam. Mam albo euro z czterema czinczami albo kabel ze starej amigi cztery czincze.
[#4] Re: Amiga 1200

@inhibitor, post #1

Musiałbyś najpierw opisać jakie gniazda masz w telewizorach/monitorach.To wtedy koledzy poratowaliby konkretnymi radami.Ja mam własnoręcznie polutowaną przejściówkę pomiędzy Amigą (rgb) a monitorem Samsung SyncMaster 940MG(euro złącze).

Tak to mniej więcej wygląda

Możesz też podłączyć zwykłym kablem antenowym lub kablem composite,Ale jak mówię.Wszystko zależy od tego jakie masz gniazda w telewizorach/monitorach.

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2015 22:31:23 przez Stoopi
[#5] Re: Amiga 1200

@inhibitor, post #3

to musisz kupić sobie kabel o którym pisałem i dałem linka. Bez tego nie podłączysz tymi kablami, które posiadasz. Co do podłączenia Amigi do monitora LCD to jeszcze trudniejsza sprawa. Po pierwsze tylko 1% takich monitorów obsłuży obraz ze starej Amigi, chyba, że zakupisz scan doubler, który kosztuje pare ładnych stówek. Po drugie potrzebne są odpowiednie kable.
Więc radziłbym kupić kabel o którym pisałem wcześniej, tylko dobry jakościowo, niekoniecznie z tej aukcji którą wkleiłem. Ona służyła tylko informacyjnie i nie biorę odpowiedzialności za jego jakość, cenę...