[#1] Początkujący....stacja i formatowanie
Ciągle jestem laikiem w sprawie Amigi a mam 2 problemy:

Mam ami 1200 od escomu więc nie chodzi dużo gier ndosowych z powodu pecetowej stacji dysków. Mógłym spróbować przerabiać, ale takie rozwiązanie mi nie pasuje, ponieważ nie chciałbym zrywać plomb z kompa.

- Czy podłączając stację zewnetrzną do ami uzyskam kompatybilność z commodorowską 1200 ?

- Jak chce sformatować jakiś dysk to trzeba 3 razy zmienić dysk w stacji (ponownie prosi o insert worbench dysk 3.1). Mozna to jakos usprawnic bo nie mam niestety zadnego innego programu do dysków ?

[#2] Re: Początkujący....stacja i formatowanie

@Piotrek28, post #1

Zamień na razie bez dodatków na 8MB Fast, HDD 1GB. Będziesz miał gry na dysku więc, powyższe problemy będą nieistotne

Ostatnia modyfikacja: 31.07.06 22:55
[#3] Re: Początkujący....stacja i formatowanie

@Piotrek28, post #1

hmmm... ja sie juz nie znam bo sie dawno ami nie bawilem ale:
-stacja zewnetrzna powinna chodzic, ale pytanie brzmi czy nodosy beda dzialac - niektore sa lipnie napisane i proboja czytac zawsze z fd0 (a ta masz pecetowa)
-formatowanie dyskow... a wez sobie przerzuc polecenie format z bodajze katalogu C do ram disku i sproboj stamtad je wykonac. ewentualnie mozesz pokombinowac co jeszcze do tego ramdisku przerzucic i jak zmienic sciezki systemowe zeby dzialalo ;) brzmi groznie ale jak juz ci sie uda to dowiesz sie czegos o systemie ;)

pozdrawiam!
[#4] Re: Początkujący....stacja i formatowanie

@Piotrek28, post #1

poszukaj program xcopy - kopiowanie, formatowanie dyskietek

[#5] Re: Początkujący....stacja i formatowanie

@Korni, post #2

Na razie mam w planie zamienic "na razie bez dodatkow" na "zewnetrzna stacja dyskow" hehe.

Stary dobry X-copy i ten dzwiek ktory oznaczal 2 zety w osiedlowym sklepie komputerowym za przegranie dysku hehehehe.. niestety x-copy na mojej amidze aczkolwiek sie uruchamia to nie chce formatowac.

Ostatnia modyfikacja: 31.07.06 23:00