@Voyox,
post #22
Przecież w kartach nvidii nie ma nic podobnego do PPU Ageia. Zwyczajnie NV przekompilowała biblioteki PhysX na C for CUDA i wykorzystuje te same jednostki w kartach graficznych, które służą do tworzenia efektów w grach. Rdzenie CUDA to takie powiedzmy 80251 taktowane b. wysokim zegarem - jest ich dużo więc potrafią naraz dużo rzeczy obliczyć, ale nie radzą sobie za dobrze ze skomplikowanymi algorytmami gdzie jest dużo instrukcji warunkowych i skoków. Wspieranie obliczeń GPGPU na amidze jest możliwe (przy odpowiedniej implementacji Gallium3D na RadeonHD) natomiast od razu można porzucić nadzieję, że ktoś zrobi aplikację, która przyspieszy klasyczny soft przez "inteligentne przerzucanie obliczeń na GPU". Nic takiego nie powstało (z wielu dobrych powodów) na PC i MAC więc i na amidze byłoby to pozbawione sensu. Ale coś w stylu math.library skompilowane na SPIR teoretycznie byłoby możliwe, tylko nie wiem czy wyszłoby szybsze.