[#33]
Re: Gry w wersji WHDLoad dla CD32
@mikecios,
post #31
Niestety, rasowanie konsoli na nic się nie dało, pamięć, procesor, nawet JIT nie pomógł. Jeśli gra wykryje, że w systemie w którym jest uruchamiana występuje choć jeden z poniższych składników:
-kickstart rom AmigaCD32
-chipset AmigaCD32
nie uruchomi się w pełnych detalach. Dithering jest zablokowany i nic się nie da z tym zrobić. Mimo że gra posiada suport dla pada z powyższej konsoli, nie obsługuje bebechów w pełni. A szkoda, kości Akiko, mogłyby tu zdziałać sporo. Fakt to tylko WinUAE, ale podejrzewam, że ktoś kto by przygotował wersję dla fizycznej ACD32, miałby ten sam efekt. I nie pomogłyby przystawki, rozszerzenia i inne zabiegi przerabiające konsolę w komputer (był taki cykl opisywany w MA - jak zrobić z AmigiCD32 komputer).
Czas na kolejny projekt. Póki co 2:1, dla developerów
A po dłuższym pomyślunku; dithering nie taki zły, na Virtual Karting każdy wieszał psy, a wszyscy i tak grali
Ostatnia aktualizacja: 13.06.2018 00:10:59 przez don_rafito