kategoria: A2000/A3000
[#1] Amiga 3000 naprawa
Witam

Czy znalazł by się ktoś z okolic Zielonej Góry kto był by w stanie postawić na nogi moją A3000? Amigę uratowałem przed rozbiórka w firmie recyclingowej. Jest kompletna, nie zdążyli jej rozkręcić. Niestety nie uruchamia się. Przy pierwszym starcie obraz zmienia barwy i zatrzymuje się na białym, ale w tym momencie miga dioda power i komputer się restartuje (6 lub 7 mignięć). Po restarcie obraz zmienia barwy i po raz kolejny zatrzymuje sie na barwie białej, ale dioda power już nie miga.

Po rozkręceniu okazało się że bateria wylała. Po usunięciu baterii widać że płyta trochę oberwała, ale w sumie tylko w bliskiej okolicy baterii. Nie widać żeby ścieżki były uszkodzone. Niestety nie znam się na tym, więc potrzebował bym oceny osoby obeznanej w temacie.

Bardzo proszę o informację.

Aha, Ami nie jest na sprzedaż ;)

Pozdr.
[#2] Re: Amiga 3000 naprawa

@Chrisu, post #1

Jeśli nikt nie zgłosi się z okolicy... do mnie masz ~150km
[#3] Re: Amiga 3000 naprawa

@alt_, post #2

Dzięki za info.

Za jakiś czas dorzucę tutaj jeszcze zdjęcie płyty głównej i zobaczymy.

Jak nic się nie ruszy będziemy działać OK

Pozdr.
[#4] Re: Amiga 3000 naprawa

@Chrisu, post #1

Chciałem Ci podziekować za uratowanie Ami - cieszy każda uratowana sztuka. Trzymam kciuki za jej odratowanie i mam nadzieję, że będzie Ci jeszcze służyć wiele lat. Alto to fachowiec, ratował kilka moich Amig, więc śmiało mogę jego usługi polecić. OK
[#5] Re: Amiga 3000 naprawa

@alt_, post #2

jak widać po avatarku trzeba będzie zabrać ze dwa piwa do kolegi,
[#6] Re: Amiga 3000 naprawa

@ponior, post #5

Ano, nie pogardzę ;) a do Sycowa swego czasu jeździłem minimum raz w tygodniu
[#7] Re: Amiga 3000 naprawa

@alt_, post #6

To zapraszam następnym razem, browarek też sie znajdzie..