[#1] Amiga CDTV wymiana CD
Witam.
Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o Amige (kiedys tylko grałem duzo na amidze 500) ale zakupiłem teraz amige CDTV i chciałbym wymienić w niej CD-rom. Czy moglibyscie mi powiedziec czy to jest mozliwe i ewentualnei podali kompatybilny naped ? Czy mogłbym tam wstawic np DVD-rom ?
Pozdrawiam - Adrian
[#2] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Verden, post #1

eeee, DVD na pewno nie pójdzie, to nie jest kwestia samego czytnika, kiedy Amiga CDTV powstała nikomu nie śniło się o DVD.

Chodzi Ci o zmianę czytnika (lasera) ? Cóż trzeba wiedzieć jakiej firmy tam jest czytnik. W tamtych latach niewiele firm produkowało lasery do CD (pionerami w produkcji byli SONY, PANASONIC, JVC i pewnie jeszcze ktoś)

pozdro

[#3] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Hubez, post #2

Chodzi mi o cały napęd.
[#4] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Verden, post #3

zwyklego z "komputerowego" tam nie wsadzisz ... ewentualnie inny z innego cdtv
[#5] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Kubal, post #4

Dokladnie. Nie wsadzisz innego napedu niz z innej CDTV ze wzgledu na nietypowe zlacze. Ponoć jest to jakas mutacja SCSI.

[#6] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Fazior, post #5

Ech... no szkoda ;/ A nie wiecie może gdzie mógłbym dostać interface do podłączenia 2 Joysticków ? Albo wewnętrzny (z tyły) albo zewnętrzny podłączany do portu myszki? A może ktoś wie jak się pozbyć Caddy ? Czyli tej kasetki na CD :P Bo jakoś nie przypadła mi do gustu...
[#7] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Verden, post #6

Caddy niestety nie pozbędziesz sie. Interface to na allegro, albo daj ogloszenie na gieldzie ppa, jezeli chodzi o typ to polecam interface z tomsu, taki montowany częsciowo w bebechach z wyprowadzonymi na zewnatrz, z przodu obudowy gniazdami palek i mychy bo ten jako jedyny ze znanych mi obslugiwal zwykle amigowe mychy.

[#8] Re: Amiga CDTV wymiana CD

@Fazior, post #7

Ok, wielkie dzieki za odpowiedzi. Szkoda ze nie moge sie pozbyc caddy :P