kategoria: Sprzęt
[#1] Gotek i zielony
witam ponieważ w temacie jestem zielony a dostałem goteka dokupiłem pendraiva w sklepie sandisc 16 gb zamontowałem goteka w Amidze i chciał bym sie spytać jak dalej działać

1 słyszałem ze trzeba pena sformatowac czym ?
2 potem wgrać selektor adf ? z skąd pobrać i co ?
[#2] Re: Gotek i zielony

@orsiu, post #1

Jakie Gotek ma firmware: Cortex, Hxc, FlashFloppy czy oryginalne ?
[#3] Re: Gotek i zielony

@orsiu, post #1

Jeśli Cortex to polecam TO
[#4] Re: Gotek i zielony

@waldiamiga, post #3

jak to sprawdzić Poniewież dostałem go i nic o nim nie wiem
[#5] Re: Gotek i zielony

@orsiu, post #4

a co w takim razie wiesz
[#6] Re: Gotek i zielony

@polutuje, post #5

wiem jak podłączyć i ze jest potrzebny pendrive z programem
[#7] Re: Gotek i zielony

@orsiu, post #6

To zrób tak i napisz o efektach.
[#8] Re: Gotek i zielony

@Norbert, post #7

Kolega kupił tu. I boję się że jest on "czysty".
[#9] Re: Gotek i zielony

@orsiu, post #1

Ja się podłączę z pytaniem zielonego o gotek :)

Mam zamiar kupić goteka z Chin, aktualnie najtańszy jaki znalazłem jest za niecałe 17$ - https://www.aliexpress.com/item/Black-SFR1M44-U100K-3-5-1000-Floppy-Disk-Drive-to-USB-emulator-Simulation-For-Musical-Keyboad/32595250052.html

Chciałbym używać go jako stacji zewnętrznej, bo amigowa jeszcze <odpukać> działa.
Z tego co wyczytałem, HxC pozwala uzywać goteka w tem sposób, czy FF też już ma taką opcję?
Czy coś poza taśmą połączeniową będzie mi jeszcze potrzebne?
[#10] Re: Gotek i zielony

@watman, post #9

Są dwie metody programowania: programator na USB i połączenie z pinami z tyłu Goteka albo kabel USB-A -> USB-A - czyli te same wtyczki po obu stronach (czyli wtyk taki jak w pendrive).
Tu jest opisane i filmy nagrane jak programować.

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2018 11:18:10 przez Adinfo
[#11] Re: Gotek i zielony

@Adinfo, post #10