[#1] Amiga 600 - HELP ME!!
Mam amigę 600 i uzywam jej glownie do gier, drukowania albo zabawy na Scalii. Jednak wczoraj włączyłem moją amigę po tygodniu "stania" i się stało. Amiga się włączyła, wyświetliło sie okno "włóż dyskietkę". Z obudowy (dokładnie z flopa) wydobywał się jednostajny nieustający dzwięk (takie "bzyczenie :)") ) a ponad to cały czas świecił się klawisz CAPS LOCK. Pomimo moich starań odłączania flopa, taśmy i wkładania co chwila dyskietek nic się nie poprawiło. Czy ktoś mógłby mi pomóc? - Nie znam się za bardzo na elektronice i nie wiem co się mogło stać. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? - Proszę o odpowiedź. Dodam, że nic nie grzebałem w amidze!!. W dodatku w niedługim czasie zamierzam udoskonalić moją amigę dodając jej dysk twardy WD 8GB i nagrywarkę LG 32x. Czy te udoskonalenia da się jakoś wprowadzić do mojej amigi, i czy będą poprawnie działać? . Proszę o odpowiedź.

PS. Jeśli to coś pomoże: Amigi 600 używałem z drukarką igłową Citizen Swift 90.

Ostatnia modyfikacja: 23.02.07 18:42
[#2] Re: Amiga 600 - HELP ME!!

@flasiu, post #1

Gdzieś kiedyś czytałem, że długie świecenie się CapsLock podczas uruchamiania Ami świadczy o zwarciu (to taka informacja self-testu, podobnie jak "piski" z pecetowego głośniczka) i wtedy trzeba natychmiast wyłączyć Ami. Czyli pewnie miałeś jakieś zwarcie i bez pomocy elektronika lub wymiany Amigi się nie obejdzie.

PS: Jakbyś kupował nową to proponuję A1200.

[#3] Re: Amiga 600 - HELP ME!!

@flasiu, post #1

Zajrzyj do napędu i sprawdź, czy głowica nie spadła ze ślimaka, lub w jakiś sposób się nie zablokowała.
[#4] Re: Amiga 600 - HELP ME!!

@APC74, post #3

glowica nie spadla.... ale jak odlaczylem Flopa od zasilania i tasmy to amiga dziala normalnie.
[#5] Re: Amiga 600 - HELP ME!!

@flasiu, post #4

no to masz przyczyne takiego stanu rzeczy
wymien flopa i po sprawie

[#6] Re: Amiga 600 - HELP ME!!

@neo2k, post #5