[#31] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora

@PrzemasIII, post #30

System szuka lokalizacji(nie miejsca na dysku a wersji językowej komunikatów) komendy mount w progdir: (katalogu z którego uruchomiono mount) i tam go nie znajduje ale w kolejnej linijce widzisz że znajduje ją w katalogu locale:catalogs/polski/sys/ więc wszystko gra. Nie o to chodzi.
[#32] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora

@PrzemasIII, post #30

Właśnie eksperymentowałem z moją A1200 i wyskakuje mi identyczny błąd 'cardreset failed returncode 10' gdy mam podłączone rozszerzenie pamięci z 8meg na pokładzie (z 4mb działa bez problemu). Chodzi o to że zakres adresowania pamięci dla PCMCIA jest nadpisywany przez pamięć karty.

$00600000 do $009FFFFF zakres PCMCIA
$00200000 do $009FFFFF 8MB na rozszerzeniu pamięci

jak widzisz zakresy się pokrywają i pewnie dlatego cardreset wywala błąd (nie znam się na ASM ale w kodzie widać że wyskakuje błąd gdy nie może otworzyć card.resource i cardisk.device potrzebnego do obsługi PCMCIA a one właśnie sobie siedzą pod adresami $00208548 i $00209F53 czyli w przedziałe który być może blokuje twoja karta turbo).

Tylko to wcale nie wyjaśnia dlaczego czytnik nie działa gdy nie masz nic podłączonego(??).

Uruchom sysinfo (na aminecie), kliknij memory i napisz jaki jest początkowy i końcowy adres pamięci FAST w twoim przypadku.

Ostatnia modyfikacja: 14.03.07 15:41
[#33] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora

@ppill, post #32

Poczatkowy $68000000 end address $68f7ffff
[#34] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora

@PrzemasIII, post #33

Aż tak daleko?! (u mnie apollo alokacje zaczyna od $01000000 czyli po pierwszych szesnastu megabajtach u ciebie po pierwszych 1664 mega ;). Chyba za dużo tych cyferek). Nie jestem ekspertem ale jeżeli te dane są prawidłowe to na pewno nie ma tutaj konfliktu.
[#35] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora

@ppill, post #34

przepisalem to z sysinfo ...no to jestem znowu w d....
[#36] Re: Fat95 Brak odpowiedzi instalatora