[#3]
Re: Amiga 600 i nowy Kickstart 3.1
@hatak36,
post #1
Nagraj sobie dyskietkę z tkzw. "emulatorem" ks1.3 (widziałem przynajmniej 2 wersje) lub użyj skick do załadowania ks1.3 do RAM.
Czytałem, że często crackerskie intra były powodem niedziałania danej gry pod ks innym niż 1.3, bo oryginały działały. Ja akurat miałem problem z Cannon Fodder i na ks2.0 (były 3 wersje w A600), używałem wspomnianego "emulatora". Dobrze byłoby mieć 2MB CHIP do tego, bo KS1.3 zabierze 256kB RAM, ale akurat dla gry CF to nie przeszkadza.
Do whdload to trzeba mieć odrobinę pamięci, np. łącznie ze 3MB, aby zacząć coś działać. Im mniej, tym mniej tutułów uruchomisz, bo mają swoje wymagania minimalne, a granie ze zbyt małą ilością pamięci jest mało wygodne, ekran miga na czarno podczas doczytywania (jeden człowiek myślał, ze to oznaka niestabilności Amigi) i w niektórych przypadkach powoduje działanie wolniejsze niż z dyskietki.