kategoria: A1200
[#1] Świeży system na ami1200
Hejo, chce na mojej nowej 1200 zainstalować nowy system, czy iść w 3.1.4, oraz jakim sposobem najlepiej, cf, dyskietki, nowy Rom? Czy jak?
Pytam bo nie mam kompletnie doświadczenia thx
[#2] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #1

Do czego ma służyć ta Amiga ?
[#3] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #1

Jaka konfi (Turbo, CD, inne rozszerzenia)?
[#4] Re: Świeży system na ami1200

@don_rafito, post #3

1) piszę grę, więc chcę odpalać ją na gołej oraz dopałką aca1221ec
2) mam jeszcze nie uruchomioną kartę WIFI PCMCIA i chciał bym móc korzystać z internetu
no i pewnie coś więcej :P
mam w niej CF4GB w środku
[#5] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #4

co by mi dało jak bym miał CD?
są jakieś fajne gry do kupienia, dla których warto?
[#6] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #5

Gry są. A CD służy np. do przenoszenia danych z PC. Z tym netem też bym nie szalał w sieci między kompami dane przerzucić można. Aca 1221ec demonem prędkości nie jest lecz whdload gry można ściągnąć na aminet też wejdziesz.
[#7] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #5

Nie skupiaj się na CD. Mało produkcji only CD-ROM, których nie da się odpalić bez niego.
Do przenoszenia danych jest wygodniejsza przejściówka PCMCIA na kartę CF lub SD.
U mnie służy jak pendrive w PC.
[#8] Re: Świeży system na ami1200

@Kwahu, post #1

Jak ma być golas, ew. z aca, to raczej 3.1.4. Choć ja bym, przynajmniej spróbował z 3.9.
[#9] Re: Świeży system na ami1200

@don_rafito, post #8

Co głos to inna opinia. Ja w tej konfiguracji proponowałbym wbclassic na workbenchu 3.1, rom 3.1. Mam Mocniejszą ACA 1233 40 mhz. Taki konfig chodzi ładnie. Do wb 3.9 nawet bym nie podchodził, u mnie nie działało to komfortowo. Karta o której piszesz jest słabsza, więc lepiej nie będzie.
[#10] Re: Świeży system na ami1200

@misiek2, post #9