kategoria: A600
[#1] Problem z Workbench Amiga 600
Witam.
Mialem zainstalowany workbench na karcie zamontowanej w amidze 600 po ostatnich prubach zainstalowania whdload cos sie stalo po wlaczeniu amigi mam informacje na ekranie

Amiga Rom Operating System and Libraies
Copyright 1985-1993 Commodore-Amiga,Inc.
All Rights Reserved.
C:SetPatch: Unknown command
C:SetPatch failed returncode 10
1>

Stalo sie tak po próbie instalacji WHDload a dokladniej po instalowaniu Insallera przy prubie wpisania komendy loadwb nic sie nie dzieje kiedy wpisuje endcli pojawia sie tylko gorna belka z napisem Workbench Screen.Nie mam zielonego pojecia co sie stalo wszystko bylo dobrze prosze o pomoc dodam ze jestem zupelnie zielony jesli chodzi o tematy systemu na Amidze .Czy bede musial wgrac nowy system a jak tak to jak bo zewnetrznej karty cf nie widzi bo nic nie dziala .Dodam ze wyswietla sie nie wszystko kiedy wkladam dyskietke ktora mialem dolaczona do zestawu do karty zewnetrznej wtedy moge cos tam robic ale ograniczone mozliwosci.
[#2] Re: Problem z Workbench Amiga 600

@Tomo, post #1

Albo przypis "assign C:" wskazuje Ci w inne miejsce albo nie masz komendy "setpatch" w C:.
zrob dir C: i wpisz tu co Ci pokazalo.
[#3] Re: Problem z Workbench Amiga 600

@stefkos, post #2

Pierwsze pytanie jaką wersję WHDload zainstalowałeś ??
Drugie jaki masz Kickstart w A600 ??
[#4] Re: Problem z Workbench Amiga 600

@RoniWorlds, post #3

Witam.Whdload się nie zainstalował bo installer się nie zainstalował kick start mogę zmieniać z 1.3 na 3.1 dodam ze nie mogłem znaleść właściwego pliku C i taka awaria nastąpiła po prubie instalacji filemastera
[#5] Re: Problem z Workbench Amiga 600

@stefkos, post #2

Jak zrobić dir C bo nie mam zielonego pojęcia co to jest jestem zupełnie zielony w tym temacie
[#6] Re: Problem z Workbench Amiga 600

@Tomo, post #1

Wystarczy samo LOADWB.
Potem zmniejszasz okienko CLI i powinieneś zobaczyć ikony.

Instalacja to dużo powiedziane.