kategoria: A1200
[#1] Amiga 1200 z Turbo i Fast ATA - Pomoc w instalacji systemu
Witam

Chciałem prosić Was o pomoc - wiem, że takie tematy się przewijały, ale ja naprawdę nie mogę sobie poradzić - to zbyt skomplikowane dla mnie.

Dawno dawno temu za dzieciaka byłem użytkownikiem Amigi 500 z 1Mb Ram. W II połowie lat '90 zagościł pecet. Potem szkoła średnia, pierwsza praca - wzięło mnie na nostalgię. Gdy Amigi były jeszcze w miarę tanie kupiłem fajny zestaw. Jeden z byłych już użytkowników tego forum postawił mi fajny "oldschoolowy" system 3.1. Moja Amiga to:
- Amiga 1200 ROM 3.1 Cloanto
- Apollo 1240/33Mhz
- Fast ATA
Z dziedziny Amigi nie mam kompletnie wiedzy - mam ten zestaw i się go trzymam - wiem, że w pełni wystarczy mi do tego co chcę, czyli: STARE GIERKI NA AMIGĘ I DEMA

Odnośnie systemu jestem typowym laikiem - nie mam kompletnie wiedzy, nie poradzę sobie z wgraniem biblioteki do 68040, jak również nie poradzę sobie z FastAta.

Kiedyś jeden z użytkowników tego forum postawił mi fajny system 3.1 - niestety HDD gdzieś przepadł :(

Zbliżają się święta - chciałem je spędzić z Amigą, pograć przez całą noc w stare gry, dzielić się wrażeniami.

Mam wobec tego pytanie:
1. Czy ktoś jest w stanie postawić mi system Amigowy taki skonfigurowany i zoptymalizowany pod Fast Atę i 68040 ?

2. Czy jak mam Fast ATĘ i Apollo które razem dobrze działają to czy dokupić adapter i kartę SD na system ?

Chciałbym święta spędzić przy Amidze - czy ktoś jest w stanie odpłatnie postawić mi oldschoolowy system z grami ADF, demami, programem ADF2DISK dla gier bez whdload ?

Jestem skłonny wysłać Amigę odpłatnie w celu instalacji systemu. Jestem z Krakowa.

Dziękuję

Ostatnia aktualizacja: 30.11.2020 22:33:21 przez Z33K
[#2] Re: Amiga 1200 z Turbo i Fast ATA - Pomoc w instalacji systemu

@Z33K, post #1