[#5]
Re: [A1200] Program go zgrywania całej zawartości pamięci załadowanej pod WB
@mccnex,
post #4
Tak obadałem - to to : )
Niesamowity programik - zrobiłem grabmemory jak HippoPlayer puszczał muzyczkę i po resecie pyk i muza gra dalej - wszystko załadowane tak jak było momentalnie.
Zastanawia mnie teraz coś - skoro to się tak zapisuje że wszystko co otwarte i nie przekracza chyba 2mb pamięci (chyba taki limit jest abo się mylę - bo przegiąłem pałę i zamontowałem RAD w radzie rozpakowałem dyskietkę z programami odpaliłem file mastera i jeszcze załądowałem coś do ramu tak że pamięci było zajętej ze 4mb i chciałem graba zrobić i już nie chciało zrobić. Ale mniejsza z tym - skoro to zapisuje wszystko jak było załóżmy do max 2mb bo taki plik grabowy udało mi się największy zrobić to teraz nasuwa się pytanie - a dlaczego by tak nie zrobić takiego save state pod amigą? Skoro HRTMon jakoś to robi dla gier NDOS np. turrican to czemu by nie zrobić jakiś skrót klawiszowy do GRABowania nie będąc pod WB. Np. klawisz whdload do wychodzenia to prt screen lub F10 zależy jak kto tam ustawi jak zgrywa gry z dyskietek czy czego tam. Jak by tu zmusić program żeby wykonał graba - jak by go umieścić na stałe w pamięci jak HRTMon siedzi i wtedy klawiszem tylko cyk grab i mamy save state w każdym momencie
Dodałem savestate z a1200 - zobaczcie u siebie czy załapie u was load z tego pliku.
Powinno byc widać WB i HippoPlayer ktory gra muzykę :D (wiadomo że innych plików muzycznych mod wam nie wczyta bo nie macie ich na dysku ale ten który akurat leci był już cały w pamięci podczas grabowania pamięci).
Ciekawy jest ten programik.
Aha plik zgrabowanej całej pamięci znajduje się w DEVS:
https://www.mediafire.com/file/p49et86vxjqu45d/FastBoot_v1.0+GrabMemoryMój/file